Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Heier på Fragletrollet Takker, det varmer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk for oppmuntrende tilbakemelding. Uansett, du har sikkert aldri vært stedet jeg prater om, så du vet vel ganske lite om det. Beach Club er vel det feteste utestedet på hele aker-brygge. Nei, men jeg vet nok om kjøkkenjobbing. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Det kan godt hende, men poenget mitt er at jeg er glad for at jeg kanskje får jobb der (er jo langtifra sikkert), uansett hvor mye søppel jeg må bære ut og hvor mange poteter jeg må skrelle. Det handler om at etterhvert, så blir jeg troligvis servitør på samme stedet, kanskje tilogmed bartender. Og i det hele tatt jobbe på bar syntes jeg er fett So don't spoil the fun Endret 16. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det kan godt hende, men poenget mitt er at jeg er glad for at jeg kanskje får jobb der (er jo langtifra sikkert), uansett hvor mye søppel jeg må bære ut og hvor mange poteter jeg må skrelle. Det handler om at etterhvert, så blir jeg troligvis servitør på samme stedet, kanskje tilogmed bartender. Og i det hele tatt jobbe på bar syntes jeg er fett So don't spoil the fun Ja etter 5-10 års med arbeid. Du har det liggende forran deg gutten min...alt dette skal bli ditt! Neida, jeg er bare full av drit. Happy you hvis du får deg jobb Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Wow dagene går fort, natta folkens. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 De gjør det ja. Natta folkens. I morgen skal jeg på enten båttur eller bowlingtur med klassen Avhengig av vær! Natta Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Klemte akkurat innpå en Grandiosa mild Svako, fy faen så mett jeg ble... puh... *bøyh* Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen som ikke har lagt seg enda? Ja ja, ville bare ønske god sommer til alle her på forumet, reiser på ferie nå, JIPPI!!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Leggger meg vel ikke før i 8 tia... kjede seg til da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Leggger meg vel ikke før i 8 tia... kjede seg til da Syk døgnrytme du har. *klappepå* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen som ikke har lagt seg enda? Ja ja, ville bare ønske god sommer til alle her på forumet, reiser på ferie nå, JIPPI!!! Har ikke lagt meg enda, men skal vel gjøre det snart. God tur! Hvor skal du forresten? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 AnAnAs: Hva skjedde med bildene som du skulle ta? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Leggger meg vel ikke før i 8 tia... kjede seg til da Syk døgnrytme du har. *klappepå* Jeg vet, hjelper ikke akkurat denne pcen foran meg heller... *male som en katt* AnAnAs: Hva skjedde med bildene som du skulle ta? ja, me wanna see! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 *Står med kofferten i hånda* Skal en liten tur til Trondheim først, dermed suser jeg avgårde til Danmark Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 AnAnAs: Hva skjedde med bildene som du skulle ta? Eh... Ikke nok batteri i kamera? *prøver å dra en blondineunnskyldning* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Skal en tur til Danmark i sommer jeg og, eneste jeg skal... AnAnAs: Pøh Endret 16. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan ta noen, hvis dere tar noen til meg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jasså, SnowDOG- stylah eller? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan ta noen, hvis dere tar noen til meg. Greit. Bytte bilder over MSN? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skal en liten tur til Trondheim først, dermed suser jeg avgårde til Danmark God tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg