Marvil Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Tja, skal man bli drita må man vel ha en helflaske hver..? Spørs hva slags menensker det er det. Personlig blir jeg drita full og det som verre er på noe under en flaske sprit (40%), sånn ca. Hm, sånn ca med meg også.. Det er nok til å fylleposte på forumet, bli kasta ut fra noen utesteder og et gatekjøkken vertfall.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Nå er det vell greia sånn at det ikke alltid det er om å bli mest drita også da. Og fruktpunsj er vell kanskje litt spesiellt å bli drita på... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Man kan bli drita på hva som helst hvis man bare setter seg inn for det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Hva med drikke for å nyte alkohol? Er vist et fremmed-ord for en del... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Nå er det vell greia sånn at det ikke alltid det er om å bli mest drita også da. Og fruktpunsj er vell kanskje litt spesiellt å bli drita på... Tja, har sett folk som spiser/drikker seg drita på spritgele.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Er ikke no kult å være full anyways... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Nå er det vell greia sånn at det ikke alltid det er om å bli mest drita også da. Og fruktpunsj er vell kanskje litt spesiellt å bli drita på... Tja, har sett folk som spiser/drikker seg drita på spritgele.. Farlig fyll det. Maten pluttselig fordøyes og man har en promille som ikke man er 100% sikker på.. Mye fjortissfyll her i gården jau.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Er ikke no kult å være full anyways... Litt morro av og til.. Nei, pokkern heller. Muntlig eksamen i historie i morgen, bare 500 sider å lese.. *begynne* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Nå er det vell greia sånn at det ikke alltid det er om å bli mest drita også da. Og fruktpunsj er vell kanskje litt spesiellt å bli drita på... Tja, har sett folk som spiser/drikker seg drita på spritgele.. \o/ Folk er rare! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Marvil: Må vente fordi jeg ikke er gammel nok enda Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Marvil: Må vente fordi jeg ikke er gammel nok enda Hva er det for en hindring..? Btw; Det er dobbelt så morsomt å kjøre moped uten lappen enn det er med.. Man mister litt av spenninga.. Edit; Fan, B|Real; Kan du banne meg til i morgen klokken 12.00 elns..? Endret 16. juni 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Jell-o Shots er jo digg da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Edit; Fan, B|Real; Kan du banne meg til i morgen klokken 12.00 elns..? Beklager men nei. For mye styr...Logg av pc'en hjelper enda mere. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Datt forumet ut nå eller? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Steike ta hvor tregt forumet er nå da? :O Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Er nok en liten klikk eller 40 ute å går ja... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Tjoho, fikk akkurat en telefon av pappa, som sitter nede på Beach Club på aker brygge. Pappa kjenner eieren, og spurte om jobb for meg, mest som fleip, men eieren sa det var en sjangs for det. Så kanskje det blir der jeg jobber (kjøkkenet isåfall) i sommer, muligens også i høst. Er det kult eller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Tjoho, fikk akkurat en telefon av pappa, som sitter nede på Beach Club på aker brygge. Pappa kjenner eieren, og spurte om jobb for meg, mest som fleip, men eieren sa det var en sjangs for det. Så kanskje det blir der jeg jobber (kjøkkenet isåfall) i sommer, muligens også i høst. Er det kult eller Yey..masse dritjobber på et kjøkken. Genialt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Takk for oppmuntrende tilbakemelding. Uansett, du har sikkert aldri vært stedet jeg prater om, så du vet vel ganske lite om det. Beach Club er vel det feteste utestedet på hele aker-brygge. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Heier på Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg