b-real Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Spør spør spør spør She ain't online.. Interview.With.The.Vampire.DvDRip.DvD.DivX now running...user_hibernates Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Spør spør spør spør She ain't online.. Interview.With.The.Vampire.DvDRip.DvD.DivX now running...user_hibernates *spille CS public* acme #1 til de som vil være med.. Endret 16. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Åssen sko liker'u a?Nå høres du ut som de. Jeg skrev det på den måten bare for å sjekke om noen reagerte på det. Og det måtte være en oppvagt bergenser som gjorde det EDIT: Arg så kjedelig det er her nå. Jeg vil egentlig ut og finne på noe, men det er ingen andre som gidder/er hjemme. SÅ har jeg kjøpt nye sko jeg vil prøve, men gidder ikke å gå ut aleine... Endret 16. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da har jeg vært å henta scooteren min Så nå må jeg bare vente kjempe lenge før jeg får kjøre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da har jeg vært å henta scooteren min Så nå må jeg bare vente kjempe lenge før jeg får kjøre Hva slags scooter? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da har jeg vært å henta scooteren min Så nå må jeg bare vente kjempe lenge før jeg får kjøre Hva slags scooter? Aprilia. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har du flyttet til SO3 nå Marvil? Webcafèen for kjedelig? Tja, skjer jo aldri noe i WDS-delen på dagtid.. Dessuten er enden ute med den faste hånda hver gang det kommer noen utskeielser.. Vel, velkommen er du Takktakk.. @han med scooter; Hvorfor må du vente..? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå har jeg hatt en kompis her en stund. Han dro hjem med mopeden, også møtte jeg venninnen min. Vi så på sosohal spille kamp. Flinke gutten Nå er jeg litt keen på å ta bilder - men vet ikke av hva. Har ingenting fint her. Mongohus. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 To ting; - Hvor gammel er du ? (siden du har mopedvenner) - Ta bilde av deg..? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 To ting; - Hvor gammel er du ? (siden du har mopedvenner) - Ta bilde av deg..? Jeg er 16 år. Bilder av meg selv - hmm, ja det kunne vært noe. God idè! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 To ting; - Hvor gammel er du ? (siden du har mopedvenner) - Ta bilde av deg..? Jeg er 16 år. Bilder av meg selv - hmm, ja det kunne vært noe. God idè! 16 FFS!=!=!!?!?!? Hm, hadde tippa 21-22 utifra avatar.. Sier som jeg sa til SirIce; Du hadde fått kjøpt pils av meg, vertfall.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg gleder meg til i morra; da blir det fruktpunsj Vi har ikke helt bestemt oss for hva vi vil gå for enda, men rom ble alkoholen 3 helflasker burde da holde? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg gleder meg til i morra; da blir det fruktpunsj Vi har ikke helt bestemt oss for hva vi vil gå for enda, men rom ble alkoholen 3 helflasker burde da holde? Kommer vel an på blandingsforhold og hvor mange som skal delta i pønshpartiet. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skal ikke bruke alle 3 da Men det er en del som skal ha, ja. :> Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 3 flasker rom holder vel til en drøyt 6-7 stykker. Eller et helt klassetrinn 9.-klassinger. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 3 flasker rom holder vel til en drøyt 6-7 stykker. Eller et helt klassetrinn 9.-klassinger. Du er nam, Haltan! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 3 flasker rom holder vel til en drøyt 6-7 stykker. Eller et helt klassetrinn 9.-klassinger. Tja, skal man bli drita må man vel ha en helflaske hver..? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da har jeg vært å henta scooteren min Så nå må jeg bare vente kjempe lenge før jeg får kjøre Hva slags scooter? Aprilia. Aprilia hvaforno? Hvilken type? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 1 helflaske rom går lett ned det! Vi får se om jeg overlever morgendagen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tja, skal man bli drita må man vel ha en helflaske hver..? Spørs hva slags menensker det er det. Personlig blir jeg drita full og det som verre er på noe under en flaske sprit (40%), sånn ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg