Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 bruke du terminal service manager? Kan bruek det til å logge av folk, slå av maskinene, overta styringen ol. moro, men ikkje lurt å misbruke Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 nå er det visst en sånn epoke med gamle maskiner som må byttes CMOS batteri på. og det rett før vi får masse nye maskiner. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Vi brukte bare diesmb vi.. Slår av maskiner uten forvarsel.. GÅr ikke på maskiner som har SP3 eller mer ,men hvem gidder og oppdatere maskinene vi bruker? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hehe trukke eg skal bruke diesmb når eg er data-ansvarlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 I dag klarte jeg ikke å gå på arbeid. Orker ikke en dag der jeg har en gigantisk hodepine med masse unger som bråker og skriker og drit. Blir bare værre av det og må legge meg ned når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 du jobber i barnehage? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ja, jeg jobber i barnehage. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ja, jeg jobber i barnehage. Heldig der du.. Her så sitter jeg og slapper av på skolen mens jeg egentlig skulle ha jobbet.. Har gjort endel ,men har sløst vekk masse tid som vanlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 IMO så er skolen til for akkurat det Men men...se hvor det gikk for meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 AHHH! Tok et langt bad nå... og SOVNA i badekaret! Anyways, cold c0k3or 4 fr00kost0r! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 AHHH! Tok et langt bad nå... og SOVNA i badekaret! Anyways, cold c0k3or 4 fr00kost0r! Cola er ikke noe for frokost da.. Fikk skikkelig god mat idag jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Men jeg gidder ikke lage (btw Ce EF Dee: IRC er teit? ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Men jeg gidder ikke lage (btw Ce EF Dee: IRC er teit? ) Nei , men alt er sperret her og dermed har jeg bare forumet. IRC er kult.. FOr dere som er på IRC: SEND melding til "mywar" at han må ta med skjermen min igår. Si at jeg sa det til han igår.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 done! er du på skolen da CFD? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 done! er du på skolen da CFD? Jepp.. driver og "jobber" med ting vi lærte ifjor... 1) Guglieimo Markoni var den første som demonstrerte Radiooverføring i 1901 2) 3) Men følsomhet mener vi hvor små signaler vi kan mota for og få en brukbare motakning i en antenne 4) En Beatoscillator tar imot en frekvens og den summerer den med en frekvens som ligger 1khz under den frekvensen som man skal mota for og da hvis man motar en frekvens på 30khz så kjører beatoscilatoren på 29khz og dermed kan vi ta ut 1khz med informasjon. Med andre ord får man samme effekten som når man kjører Vanlig HF inn i et blandetrinn med en lokaloscillator. 5) En rettmotaker brukes bare i nødutstyr siden alle kretsene må stilles manuelt for og forandre frekvens og dermed pleier man og fjerne denne muligheten og derfor blir dem somregel bare laget for en frekvens og dette er ofte nødfrekvenser for for eksempel båter eller fly. En superheterodyn motaker er den som normalt blir brukt innen overføring i dag og der modulerer vi signalene inn på en mellomfrekvens slik at vi slipper og justere alle de andre komponentene som sitter etter Blandetrinnet hvis vi skal forandre frekvens. Det er forholdet mellom HF trinnet og Blandetrinnet som avgjør hvilken frekvens man skal hente informasjonen ifra i HF trinnet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Men jeg gidder ikke lage (btw Ce EF Dee: IRC er teit? ) Nei , men alt er sperret her og dermed har jeg bare forumet. IRC er kult.. FOr dere som er på IRC: SEND melding til "mywar" at han må ta med skjermen min igår. Si at jeg sa det til han igår.. Mente seff at han skulle ta med skjermen idag.. Jeg sa det til han igårkveld.. Har ikke noe særlig og gjøre idag.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 CFD: siden du ikkje har noe særlig å jobbe med i dag; minesveiper!!!?? : Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Der ble opg 6 gjort. 6) Med Speilfrekvens så mener vi frekvenser som for eksempel ligger 10.7mhz under den frekvensen vi egentlig vil ta inn. Grunnen til dette er at det kommer veldig mange frekvenser ut ifra blandetrinnet og siden Lokaloscillatoren jobber med en frekvens som er 10.7mhz over den frekvensen vi vil hente informasjonen ifra. For eksempel en radiokanal. Eller Tv-kanal. Når stasjonen er 91.5Mhz så vil speilfrekvensen bli 91.5Mhz+10.7mhz= 102.2Mhz Med andre ord så kan vi ta inn 2radiostasjoner siden 102.2Mhz også ligger i FM-båndet Tar gjerne imot konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) CFD: siden du ikkje har noe særlig å jobbe med i dag; minesveiper!!!?? : Har faktisk masse og gjøre ,men jeg gjør det ikke fordi jeg er avhengi av dette forumet.. Men nå er jeg inne i en periode hvor jeg har skrevet en god del.. Gjør faktisk opg7 nuh.. (eller når jeg har klikket submit her da) EDIT: Har også bare en MSN som ikke er ny nok for og logge på.. Endret 11. november 2003 av CFD Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ok, har det bare så utrolig kjedlig her i dag. Lurer på om eg stikker hjem snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg