ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Åssen sko liker'u a? Tja.. Orker ikke forklare.. Lei av standard-tragisk joggesko. Late jævel Marvil www.gewgle.com eller www.kvasir.no Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? Om 87 i nicket står for årstallet hun er født, så er vel hun ca fjortiss da.. Er 17 ca fjortiss?? HAr lyst til å gjøre noe i photoshop men vet ikke hva, er lite kreativ.. Og dårlig i fotball, søss moser meg i det. Men så er det ikke jeg som har fotballturnering på skolen imorra.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bli med din søster og spill forball, etter et par tobeinstaklinger i kne- og lårhøyde gir hun seg nok. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kathrinepusen stod på lappen i dag btw Det er bare én ting i hele verden som er galt med den jenta, og det er at hun ikke liker meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? Om 87 i nicket står for årstallet hun er født, så er vel hun ca fjortiss da.. Er 17 ca fjortiss?? HAr lyst til å gjøre noe i photoshop men vet ikke hva, er lite kreativ.. Og dårlig i fotball, søss moser meg i det. Men så er det ikke jeg som har fotballturnering på skolen imorra.. Fjortiss er en tilstand, ikke en alder That sucks bfisk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? Om 87 i nicket står for årstallet hun er født, så er vel hun ca fjortiss da.. Er 17 ca fjortiss?? Jo litt.. Endret 16. juni 2004 av Marvil Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 It sure does, Sherlock... :'( Forresten.. jeg tror at jeg skal skru av smilyer. Smilyene sånn som de er i tekst, er mye fetere! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er 17 ca fjortiss?? Jo litt.. Hey! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er 17 ca fjortiss?? Jo litt.. Hey! Hei.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jo litt.. Eller bare ikke.. Det er en tilstand og ikke en alder, de fleste har kommet over det å være fjortiss når de har gått et år på vgs. Her hvor jeg bor virker det som om de fleste på almenn er kommet mer vekk fra det å være fjortiss det siste året enn de på tegning. Som om vi har blitt mer seriøse eller noe og de fortsatt ler av akkurat det samme som i 10. klasse. Ikke det at det er noe galt med det da.. Og det er bare en teori jeg har da, som gjelder akkurat den skolen jeg går på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har du flyttet til SO3 nå Marvil? Webcafèen for kjedelig? Tja, skjer jo aldri noe i WDS-delen på dagtid.. Dessuten er enden ute med den faste hånda hver gang det kommer noen utskeielser.. Vel, velkommen er du Hva med å dra "Roses are red, violets are blue, and all my base are belong to you" diktet til henne? Tja, jeg møte kvinnemenneske. Ganske pen egentlig. Bowlet litt og snakket om alt mellom himmel og jord. Dog, jeg tviler på at det er noe jeg kommer til å prioritere i frammtiden. Men nå...filmtid. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Ohh, for en NYDLIG dag i dag...23 grader, øl å grille... Hmmm aldri prøvd. Er det godt? Åssen sko liker'u a?Nå høres du ut som de. Endret 16. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Pics B|Real? Jeg har men de legger jeg ikke ut uten å ha spurt med henne. Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kom ikke opp i muntlig ! ! Får vite eksamenskarakterer den 23. Fikk standpunktkarakterene igår: 5, 5, 5, 5, 4, 4, 4. Fornøyd ! ! Ferie ! Hehe Huff : Jobbe til høsten ! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg