sluffy Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Thea: Byttet du da? Jeg trodde du bare lagde en ny konto/bruker Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Anette: fj0rtzz-konserten på Rådhusplassen? Jaja, er jo noe bra der da. (Men Vegard Olsen er konferansièr ) Selvfølgelig skal man dit! Du er ikke ekte jente hvis ikke, spesielt ikke hvis du ikke skviser deg inn i mengden i en ultrakort topp og tyggisboble Det skjønner du vel? Skal vaffal diiit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skal _ikke_ dit. Jess. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skal _ikke_ dit. Jess. Hehe, jeg tenkte meg da egentlig det. Jeg er der mest for å se og bli sett jeg, da. Er sååå mange fine gutter der Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Det er en god sirkel det, de er vel der bare for å se på de fine jentene Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Anette: fj0rtzz-konserten på Rådhusplassen? Jaja, er jo noe bra der da. (Men Vegard Olsen er konferansièr ) Nope! Hadde aldri fallt meg inn hehe Pollutionkonsert ( sommerfest) på Nordstrand! hehe. Det er bandet til tremmingen min og kameraten til Mac-Gyver og to som heter anders som spiller Gleder meg!!! sluffy: Shopping er best Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 *snip* Nice! :] Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? Sorry Thea..! Hadde ikke hørt om det engang jeg.. hehe Nå stikker jeg ut og spiller fotball med lillesøster hehe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Fotball er bra. Nå skal jeg drikke te med en kompis og se Cruel Intentions 2. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? det sier vel litt om hva slags gutter du er etter^^ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Voksne fjortisen tilogmed. Skiftet du bare pga at du ble kalt RBK? Syntes RazorBladeKiss egentlig var mye bedre enn AnAnAs... men seff opp til deg. Bryr meg vel heller lite. Hva slags konsert er det snakk om? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Topp-20 event. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Topp 20 pass opp listen? Seff stiller jeg og HalTan opp, vi bare elsker slik musikk. Cy there... Eller? :/ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Voksne fjortisen tilogmed. Skiftet du bare pga at du ble kalt RBK? Syntes RazorBladeKiss egentlig var mye bedre enn AnAnAs... men seff opp til deg. Bryr meg vel heller lite. [fordomsfull] Ja, men du er bæsj. Du hører på trance. [/fordomsfull] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Tja, Span og Faithless skal spille der... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Voksne fjortisen tilogmed. Skiftet du bare pga at du ble kalt RBK? Syntes RazorBladeKiss egentlig var mye bedre enn AnAnAs... men seff opp til deg. Bryr meg vel heller lite. [fordomsfull] Ja, men du er bæsj. Du hører på trance. [/fordomsfull] You got me started. Jeg hører ikke på trance. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Ohh, for en NYDLIG dag i dag... 23 grader, øl å grille... Noen som er fristet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg visst også være ute å sett på noen sko i dag uten det store hellet. Med min nokså spesielle smak er det litt vanskelig å finne sko *mett* Tortellini eier! Endret 16. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? Om 87 i nicket står for årstallet hun er født, så er vel hun ca fjortiss da.. Btw; Du mangler Buffalosko og Miss Sixty inntilsittende bukse.. Tar du bilde av deg selv og poster her ellerno..? Noen som kan mye om norsk historie her btw..? Muntlig i morgen, gidder ikke lese den jævli tykke boka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg