Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anette: fj0rtzz-konserten på Rådhusplassen? :) Jaja, er jo noe bra der da. (Men Vegard Olsen er konferansièr ina-confused.gif)

Selvfølgelig skal man dit! Du er ikke ekte jente hvis ikke, spesielt ikke hvis du ikke skviser deg inn i mengden i en ultrakort topp og tyggisboble :p Det skjønner du vel? :wee: Skal vaffal diiit :)

Lenke til kommentar
Anette: fj0rtzz-konserten på Rådhusplassen? :) Jaja, er jo noe bra der da. (Men Vegard Olsen er konferansièr ina-confused.gif)

Nope! Hadde aldri fallt meg inn :p hehe

Pollutionkonsert ( sommerfest) på Nordstrand! :w00t: hehe. Det er bandet til tremmingen min og kameraten til Mac-Gyver og to som heter anders som spiller :D Gleder meg!!!

sluffy: Shopping er best :love::D

Lenke til kommentar
Voksne fjortisen tilogmed. Skiftet du bare pga at du ble kalt RBK? Syntes RazorBladeKiss egentlig var mye bedre enn AnAnAs... men seff opp til deg. Bryr meg vel heller lite.

[fordomsfull]

Ja, men du er bæsj. Du hører på trance.

[/fordomsfull]

:p

Lenke til kommentar
Voksne fjortisen tilogmed. Skiftet du bare pga at du ble kalt RBK? Syntes RazorBladeKiss egentlig var mye bedre enn AnAnAs... men seff opp til deg. Bryr meg vel heller lite.

[fordomsfull]

Ja, men du er bæsj. Du hører på trance.

[/fordomsfull]

:p

You got me started. Jeg hører ikke på trance.

Lenke til kommentar
Du skuffer meg, Anette. Blir jeg den eneste voksne fjortisen der da? :p

Om 87 i nicket står for årstallet hun er født, så er vel hun ca fjortiss da.. :roll:

Btw; Du mangler Buffalosko og Miss Sixty inntilsittende bukse.. :thumbup:

Tar du bilde av deg selv og poster her ellerno..?

Noen som kan mye om norsk historie her btw..? Muntlig i morgen, gidder ikke lese den jævli tykke boka.. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...