ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bordvifte er best, satt opp min ved siden av senga igår... Sovna som en baby Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bordvifte er best, satt opp min ved siden av senga igår... Sovna som en baby Hvordan kan man sovne av en vifte? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 All den friske luften som blir kastet mot ansiktet....ahh deilig. Lyden er også bedøvende. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 All den friske luften som blir kastet mot ansiktet....ahh deilig. Lyden er også bedøvende. Kanskje ikke så dumt, after all. Heldigvis har jeg ikke søvnproblemer lengre Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 bordvifte må jo være tingen for meg som sover om dagen. Har jeg faktisk ikke tenkt på før. Det er jo ikke mindre enn genialt. Jeg lå og svettet som en gris i dag selv om både vinduet of verandadøren på rommet mitt var åpen. Geeeez Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nei du er ikke så smart som du ser ut til. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Såh.. noen av dere unge herremenn som ville kjøpt en slik t-skjorte for rundt 150kr? http://home.no/snusk3k/jesus.jpg Den var RÅ Hvor får man taki slike da? Seriøst den var konge Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 God morgen alle sammen! Wow, viften funka som bare det Fallt i søvn ganske fort og sov i hele natt. Var jo litt morsomt når jeg våknet og ikke husket at jeg har vifte, skjønnte ikke hva det var hehe. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sove snart kanskje... fullt mulig, men å gjennomføre? Nesten umulig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 http://home.no/snusk3k/jesus.jpg Den var RÅ Hvor får man taki slike da? Seriøst den var konge Det er snakk om jeg muligens skal begynne å trykke opp og selge mine egne t-skjorter.. den der var forslag nummer en. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 http://home.no/snusk3k/jesus.jpg Den var RÅ Hvor får man taki slike da? Seriøst den var konge Det er snakk om jeg muligens skal begynne å trykke opp og selge mine egne t-skjorter.. den der var forslag nummer en. begyner du å selge slike vil eg ha ein!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 tror kansje jeg hadde tatt en og... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hadde vært gøy med en, men siden jeg har så mye kristen familie vet jeg ikke om hvor bra det hadde gått Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 http://home.no/snusk3k/jesus.jpg Den var RÅ Hvor får man taki slike da? Seriøst den var konge Det er snakk om jeg muligens skal begynne å trykke opp og selge mine egne t-skjorter.. den der var forslag nummer en. Bill Hicks Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Senga roper på meg... Og jeg skal svare med å legge meg på den Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Senga roper på meg... Og jeg skal svare med å legge meg på den Hehe, jeg må snart stikke, skal på bedriftsbesøk. Boooring... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kom opp i naturfag muntlig. En av 5 på hele 1 klassetrinnet på skolen, ca 160 elever. Og vi var omtrent en av de eneste skolene som faktisk kom opp... jaja. Faen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kom opp i naturfag muntlig. En av 5 på hele 1 klassetrinnet på skolen, ca 160 elever. Og vi var omtrent en av de eneste skolene som faktisk kom opp... jaja. Faen. Vet hvordan DET føles... Var én av 7 som kom opp i muntlig, av 140 elever totalt. Men jeg fikk 5, så alt er bare fryd og gammen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fint for deg Uff, må lese. Orker ikke helt enda, er egentlig bare keen på å feste og ha ferie. Men slik blir det altså ikke helt enda. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 I fjor var det EN klasse i hele FYLKET på gk allmennfag (og det er vel sikkert over 20 klasser) som kom opp i skriftlig: det var matteklassen min. Menmen, nå er det sommerferie, og har vært i over en uke. Om 50 min skal jeg på forbikjøring, så dudes and dudettes som bor i nærheten av Åmlisletta, se etter en sølvgrå golf 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg