tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Whatever tor erik: kommer sikkert som ett sjokk, men jeg tror han trykka på render og lagra resultatet Jaha ja... Jeg har ikke laget sånt før, og det er ikke bare jeg som spør: Så, til noe annet: Hvordan lager man slikt som Holger har lagd? ........... Seriøst svar, takk? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) En helt annen ting: Åssen klarte Holger å lage det bildet sitt av bilen? Man sitter leeenge i Paint. Pixel for pixel. Neida, man bruker et program hvor man kan lage tredimensjonale modeller. Disse modellene kan man så legge til fine farger, lys skygge og effekter, for å så genere et fint bilde ut av det. (det var den korte versjonen) Endret 15. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) En helt annen ting: Åssen klarte Holger å lage det bildet sitt av bilen? Man sitter leeenge i Paint. Pixel for pixel. *Holger klattet mer i posten sin* Endret 15. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Whatever tor erik: kommer sikkert som ett sjokk, men jeg tror han trykka på render og lagra resultatet Jaha ja... Jeg har ikke laget sånt før, og det er ikke bare jeg som spør: Så, til noe annet: Hvordan lager man slikt som Holger har lagd? ........... Seriøst svar, takk? Oj, det virket kanskje som jeg skulle etterligne deg Det var ikke meningen, jeg lurer selv, jeg. Beklager, ville ikke gjøre "narr" av deg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Sjekk edit'en min. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Whatever tor erik: kommer sikkert som ett sjokk, men jeg tror han trykka på render og lagra resultatet Jaha ja... Jeg har ikke laget sånt før, og det er ikke bare jeg som spør: Så, til noe annet: Hvordan lager man slikt som Holger har lagd? ........... Seriøst svar, takk? Oj, det virket kanskje som jeg skulle etterligne deg Det var ikke meningen, jeg lurer selv, jeg. Beklager, ville ikke gjøre "narr" av deg. Det gjorde du da heller ikke! "Seriøst svar, takk" var rettet mot ZkedaR. Neida, man bruker et program hvor man kan lage tredimensjonale modeller. Disse modellene kan man så legge til fine farger, lys skygge og effekter, for å så genere et fint bilde ut av det. (det var den korte versjonen) Hmm... Et navn eller to hadde vært strålende. Endret 15. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Hmm... Et navn eller to hadde vært strålende. Lightwave 3D 7.5 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 OK, jeg trodde at du trodde at jeg gjorde narr av deg. Det var feil. Uansett, er det ikke et program som heter Cinema 4D og Maya eller noe som kan gjøre noe sånt? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Såh.. noen av dere unge herremenn som ville kjøpt en slik t-skjorte for rundt 150kr? http://home.no/snusk3k/jesus.jpg Det var en kul t-skjorte, men tviler på at jeg hadde giddet å kjøpt den. Man gjør jo på en måte narr av de kristne, forde om det er humoristisk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Hmm... Et navn eller to hadde vært strålende. Lightwave 3D 7.5 Takker, bukker og sier god natt! (Dyrt, BTW!) *Gjespe sånn at dama hadde blitt flau* Endret 15. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Maya animerer vel, og ikke bare bilder? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 OK - natta folkens! Takker for all respons o.l. Dere fortjener virkelig en god natts søvn, dere òg. Natta! Mvh: Bandidos Pelle. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Det finnes mange programmer til å lage og animere 3D-bilder/filmer. Noen av de mest kjente er: Lightwave, 3D Studio Max, Maya, Cinema 4D. I Lightwave, som jeg bruker, ser det slik ut før jeg rendrer et bilde: Håper du/dere skjønner litt hvordan 3D-bilder er bygd opp. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Er det noen som har linken som ble lagt ute på denne tråden? Hva TV3 ikke vill vise dg - Something About Miriam Edit: Mente da seff at folk må sende over PM så ikke onkel blir sint. Endret 15. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Bra jobb Holger. Dog "skyggen" under hjulene er litt rar. http://datawareub.com/magisk/bilder/Vehicle.jpg ? (bare si at det ble fint ) Ble bra ja, men ser litt overdrevent ut. En slik ting vil da normalt ikke skape en slik enorm sort skygge. Er det noen som har linken som ble lagt ute på denne tråden? Hva TV3 ikke vill vise dg - Something About Miriam Ta det over PM, ellers må jeg gi ferie på flere Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Hva den linken skulle vise da? Høres spennende ut, videresend til meg da også Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Tissen til Miriam Med en annens guttetiss i rævva Endret 16. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Veldig nasty url er nå tilsendt SnowDOG_, happy wanking... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 JAu, god natt. Har ikke godt av å være oppe så sent. Merker det nå. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Da var min nye bordvifte montert og testet, behagelig. Har sånn frem og tilbake innstilling, tilting og 4 forskjellige hastigheter. Nå må jeg vel få sove! ? (Sliter litt med søvnproblemer) God natt til alle på HW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg