ahpadt Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Enn..jaaa.....eerrm.. DINGS! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) men da er spørsmålet Holger.. Hva er det for noe? Akkurat det er litt uvisst ennå. Det skulle i utgangspunktet bli en robot på hjul. Men etterhvert gikk jeg litt vekk fra det. Det er vel en slags mobil-ting. EDIT: Kanskje noen andre har bedre forslag? Endret 15. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Hvis du lager den litt tjukkere (dvs. at den ikke forsvinner under seg selv igjen med en gang), kan det se ut som en bil. Men da må du lage en frekk dør (gjerne sånn dørløsning som jagerfly har) og en rute. Så kan du selge den til bilselskaper og tjene masse penger Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Ser ut som en kjørende rokke. Pattedyret rokke. Hvordan skrives det, forresten? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Ser ut som en kjørende rokke. Pattedyret rokke. Hvordan skrives det, forresten? Hehe. Mener det skrives rokke, ja. Djevelrokken er den største av de. Og ja, det ser faktisk ut som en rokke. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Ser ut som en kjørende rokke. Pattedyret rokke. Hvordan skrives det, forresten? Rokke som i dyr som lever i havet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Nebbet til Donald. Endret 15. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Nebbet til Donald. Den var ikke dum. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Ser ut som en kjørende rokke. Pattedyret rokke. Hvordan skrives det, forresten? Rokke som i dyr som lever i havet? Ja, nettopp. Selv synes jeg det passet godt til bildet, men HalTans forslag var også meget bra. Endret 15. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Den ble helt grei den ja Holger, men du må gjøre noe med hjulopphenget... Det er ikkefungerende i dette øyeblikk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Nå gjenstår det å rigge den, og animere litt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Nå gjenstår det å rigge den, og animere litt. IIIK! Don't have the render-power. Kan hende jeg lager en kort greie i bitteliten oppløsning for moro skyld. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Hva skjer folkens? Min dag så langt: Sovet Lest en manual for en lys-ting Hengt på forumet Spist middag Malt huset Vært på shootfighting og fått juling Hengt på forumet Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Et tegn på at man sitter for mye på forumet? Nja...sitter da ikke så mye med Så lenge man ikke får våt-drømmer om forumet, går det nok greit. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Den ble helt grei den ja Holger, men du må gjøre noe med hjulopphenget... Det er ikkefungerende i dette øyeblikk Jeg vet. Men den er såpass urealistisk fra før, så jeg prioterer ikke å lage den fungerende i real-life. Den skal bare være fin å se på. BTW: Link til stor versjon (1280x1024) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Skjønner, dekkmønster hadde vært gull da Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 AEHHEAHEHA! Seriøst, mest lol msn-quote på en stund: Kris says: har du gjort i dag da? Richard says: spør onan Kris says: onan? Richard says: onan, master of bation Kris says: hvem er det? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Så lenge man ikke får våt-drømmer om forumet, går det nok greit. Er ikke det normalt? ZkedaR: Jepp, har tenkt på det. Det blir nok det neste som jeg gjør med modellen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Woohoo Har ett par kompisser som modellerer en god del, drev med det før jeg og, men gikk lei... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 OK, folkens, jeg debuterer med nytt nick! c_u_m8 -> Bandidos Pelle Nå, hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg