Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, da har jeg vært på Stokmarknes og sett Romeo og Julie.

Syns det var litt...erm..."tam" version med alt for unge og uerfarene skuespillere.

Viste laaaang vei at det var ikke mye de hadde på reportuaret, men dog...de må da få lov til å prøve seg de også :shrug:

Hadde jeg hatt dame så hadde jeg kjøpt bilett til ho også. Hadde vært en nice date IMO.

Hadde du ikke det da? jaja.. tilogmed jeg har opplevd det.

bah! Har en torne i fingeren.. kan ikke skrive med langefingeren..

Lenke til kommentar
Sjefen miner vekk dei tre neste dagene, får ansvaret for hele skolen :roll:

Og da går alt til H`lvete..

Traff btw en person som jeg bare har snakket med over IRC igår.. Var faktisk ikke så skremmende som jeg hadde trodd.

Ja, er fare for det skal du se :/

Hvem var det du møtte da? noen du har snakket mye med eller?

Lenke til kommentar
Hvem var det du møtte da? noen du har snakket mye med eller?

Var en som jeg traff ang ST gathering.. Drev og pratet litt osv etter at de ST episodene var vist ferdig. Hadde det faktisk ganske gøy jeg ,men man har det jo bare så gøy som selskapet man sitter vedsiden av da.. :yes:

Lenke til kommentar
hva slags skole?

(gi elevene fri, NÅ)

ikkje lærer :p

men ansvarlig for data og sånnt

kan net sende alle sammen og si at dei har fått fri :p:

Det gjorde vi ifjor. Vi var logget inn som administartor og sendte rundt Netsends om at folk skulle slutte og kødde og jobbe. Også slo vi av maskinene demmes via et program.. Var utrolig morsomt og se på det ;)

Lenke til kommentar

La meg bare si en ting: Jeg er faktisk utrolig våken idag! Har spist frokost og det er sannelig lenge siden sist.. SOmregel pleier jeg ikke og få tid til det eller bare spise en Twix.. Og en colaflaske som ligger inne på rommet..

Idag har det vært Melk og Brunost.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...