Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg sover med vifte - hver dag, 365 dager i året! Midt i ansiktet på halvfull styrke. Om vinter, sommer, vår, høst - spiller ingen rolle. Ingen jeg vet om som bruker vifte så mye som meg. Derfor har jeg alltid problemer med å sove over borte, uten vifte. :dontgetit:

:wow::cry: Brother!! Eg trodde eg var alene men eg fant deg! Haha er avhengig av vifte selv i mange år men klarte å vende det av meg når eg fikk hunden og han var redd viften så da tvingte eg til å sove uten men nå når det var varmt en stund så måtte eg sette den på og nå er eg avhengig av den igjen. Haha er så gale at hvis eg skal overnatt hos noen så MÅ eg ta med meg vifte eller de må ha en liggende. Morsom å høre at eg ikke er den eneste weirdoen. :laugh:

Du tuller? En likesinnet! :w00t:

 

Ja, da forstår du hvorfor jeg har det. Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Alle sier at vifter bråker - hva snakker de om? Stille som et lam, jo!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Få jenta på andre tanker, eller skaff deg en ny venn. Sånne som det der er ikke til å ta vare på, enkelt og greit. Men prøv å ordne opp, tipper hun ikke er "ond" på bunnen.

Hun er egentlig jævlig nam nam, skjønner du. Er et veldig viktig vennskap for meg - hun har verdt der for meg gjennom ALT. Inntil nå nylig.

Hvis hun er så viktig så ta kontakt og finn en ordning.

Lenke til kommentar

Perguardian har blokka tonnevis av IPer for litt sia.

Og jeg som har vert slurvete med å bruke den før.

 

Jeg prøvde derfor å få til et program med navn Stealther. I forsøk på å skjule IPn min noe bedre, slik at ikke folk som RIAA kan snoke på min PC så lett uten tilatelse.

 

Det førte bare til problemer. Internett ble 10x treigere. Sider som jeg måtte logge meg inn på (HW) glemte at jeg ver logga inn etter feks. en reload av sia. P2P programmene fikk jeg ikke konfigurert til og fungere, og det ver jo de som var hele vitsen med dette forsøket.

Lenke til kommentar

wow...psyco drøm.

 

En eller annen i barnehagen hadde klart å funnet passoret til et moderator/admin og snust på hele forum-seksjonen men ikke gjort noe som helst, men de hadde sendt meg en PM. Og jeg prøvde desperat og få kontakt med noen som kunne hjelpe meg...var så mye rart så skjedde at jeg kan ikke forklare det egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...