Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Doh, får ikke sove om nettene lengre, må vel begynne å jogge til jeg er så sliten at jeg tryner i grøftekanten og sovner.

 

Har prøvd å spille, lese, se på tv, knotte på PC'n, spise, drikke ettpar halvlitere osv kjip tom følelse :cry:

 

Jaja, sålenge jeg ikke sovner bak rattet så. (Jobber litt som leiesjåfør, men det er stille periode)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen. Fikk tilbake et prosjekt i dag, stryk. Jeg og en kompis som hadde samarbeidet, han hadde om stråling og jeg om lyd. Da vi fikk tilbake prosjektet idag, så var hele delen til kompisen min strøket så og si ut fordi han hadde brukt copy-paste metoden all over omtrent. Jeg derimot, hadde ikke brukt det noe som helst, så det var greit. Men så skal jeg også få stryk på prosjektet pga ham? Ligger liksom å vipper mellom 3 og 4, så den er kjip. Uansett, skal prate med læreren, som faktisk egentlig kun er en amatørvikar som ikke har noe som helst peil på naturfag, imorgen. Så vi får se. Imorgen får jeg også vite om jeg kommer opp i muntlig :S

 

Klokken 3 så skal jeg på jobbintervju. Vet faktisk ikke hva jobben går ut på enda, får viute det der.

 

Noen som vet hvor "Kasjotten hotell" i Skjetten er?

Lenke til kommentar
Jeg sover med vifte - hver dag, 365 dager i året! Midt i ansiktet på halvfull styrke. Om vinter, sommer, vår, høst - spiller ingen rolle. Ingen jeg vet om som bruker vifte så mye som meg. Derfor har jeg alltid problemer med å sove over borte, uten vifte. :dontgetit:

:wow::cry: Brother!! Eg trodde eg var alene men eg fant deg! Haha er avhengig av vifte selv i mange år men klarte å vende det av meg når eg fikk hunden og han var redd viften så da tvingte eg til å sove uten men nå når det var varmt en stund så måtte eg sette den på og nå er eg avhengig av den igjen. Haha er så gale at hvis eg skal overnatt hos noen så MÅ eg ta med meg vifte eller de må ha en liggende. Morsom å høre at eg ikke er den eneste weirdoen. :laugh:

Lenke til kommentar
Vi også. :woot:

Hvor skal dere henn i ferien da?

Ingen planer enda men blir ikke noe utelands tur på meg. :/

 

Blir sikkert noe sverige tur eller noe.

 

Edit: Ahhh er så trøtt at eg tror eg legger meg igjen. Sov ca litt over 2timer.

Edit2: Greit mente da seff SYDEN. Sverige er utlandet. :blush:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...