Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

OK - listen up, folks:

 

Klassen bestemte i forrige uke at vi skulle dra til Tusenfryd på onsdag (nå, i overimorgen), siden 10. klasse har muntlig eksamen. Digg, tenkte vi, og all planlegginen var i boks.

 

I dag kom læreren vår og sa at hun hadde funnet ut noe annet vi skulle gjøre. "Frykt ikke, kjære elever", er de siste ordene jeg husker før jeg bare begynte å le, på en trist måte. Vi skulle finne på noe like morsomt. Ja, for på onsdag skal vi til Akershus festning og gjøre oppgaver istedenfor! YES! Så utrolig digg.

 

:dontgetit:

 

[RASERIUTBRUDD-WARNING]

FAEN I HELVETE! Det var da passende erstatning - sitte og gjøre oppgaver! HVA FAEN?

[/RASERIUTBRUDD-WARNING]

 

Har dere slike kule lærere, dere òg?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
OK, dette er nevnt før, men vi laget en Nike-reklamefilm, på en måte, og har nå i tillegg lagt ut Behind The Scenes.

 

Selve reklamen

 

Behind The Scenes

 

Synspunkter?

Vel; reklamen er altfor lite "kul" til å være en nike-reklame. Nike spiller veldig mye på kulhet. Rent filmteknisk var den heller ikke på topp; simpel dv-look ødelegger mye av opplevelsen. Location passet ikke helt inn med temaet fotball og evnene var ikke gode nok til å overbevise meg om noe som helst.

 

Forbeholder meg retten til å være så kritisk med tanke på at jeg selv lagde en reklamefilm for nike når jeg gikk i 9ene.

Lenke til kommentar
Vel; reklamen er altfor lite "kul" til å være en nike-reklame. Nike spiller veldig mye på kulhet. Rent filmteknisk var den heller ikke på topp; simpel dv-look ødelegger mye av opplevelsen. Location passet ikke helt inn med temaet fotball og evnene var ikke gode nok til å overbevise meg om noe som helst.

 

Forbeholder meg retten til å være så kritisk med tanke på at jeg selv lagde en reklamefilm for nike når jeg gikk i 9ene.

Norwegian...do you speak it?

Lenke til kommentar

Davs dudes & dudettes. =)

 

Jeg sitter her en sen Tirsdagskveld og gjør fint lite. Hverken min bror eller min kjære Runa er tilstedeværende, noe som dermed setter meg igjen her foran pcn uten noe stort mål. Av ukjente grunner fikk jeg plutselig lyst til å gi lyd fra meg her(merkelig hva de små timer kan utrette), muligens for å få vite litt om hva som foregår blant mine kjære med SO'ere jeg har hatt så uendelig lite kontakt med den siste tiden. Hvordan går det med you guys? MÅ nesten påstå at jeg savner det å følge med her. Altså; ikke all spamminga, men deres skjebner =)

 

Jah, det er sånt jeg tenker på når jeg schlafer i de små timer. Men det er lunt. Jeg lurer på hvordan det går med dere, min lille kjernefamilie. Nå har jeg altså seriøst minimal peiling på innvandringen i denne tråden siden min "tid"(jada, et elendig synonym for "nye SO'ere siden sist jeg var her"=) ), men jeg skal ikke diskriminere. Hey til alle, helt gratis.

 

Jeg skal unngå å prøve å ramse opp alle jeg oppfatter som so-kjernen, siden det er en god del, noe som gjør at jeg kommer til å glemme minst 5. Dere vet hvem dere er! wave.gif

 

Hmm, jeg har ikke lest igjennom hva jeg har skrevet, men jeg er rimelig sikker på at jeg aldri kom til noe poeng. Det er nok egentlig til det beste, med tanke på at jeg skjeldent kommer til poenger uansett, og hvis jeg først gjør det, så er de ikke gode. Jeg tror jeg ville prøve å si hei til alle mine kjære so'ere hug2.gif

 

Take care, grasshoppers.

Lenke til kommentar
Klassen bestemte i forrige uke at vi skulle dra til Tusenfryd på onsdag (nå, i overimorgen), siden 10. klasse har muntlig eksamen. Digg, tenkte vi, og all planlegginen var i boks.

Synd a!

Vi skal ditt på Mandag, faren til kameraten min eier hele TusenFryd,så vi drar med hele klassen min den dagen, alt på hele TusenFryd blir grattis.

Det blir fett, digg avslutning på skole året. :w00t:

Lenke til kommentar
Klassen bestemte i forrige uke at vi skulle dra til Tusenfryd på onsdag (nå, i overimorgen), siden 10. klasse har muntlig eksamen. Digg, tenkte vi, og all planlegginen var i boks.

Synd a!

Vi skal ditt på Mandag, faren til kameraten min eier hele TusenFryd,så vi drar med hele klassen min den dagen, alt på hele TusenFryd blir grattis.

Det blir fett, digg avslutning på skole året. :w00t:

Det er noe annet enn vår Peppes Pizza avslutning i dag! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...