Putekos Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 synes ikke Avril er no særlig fin egentlig jeg.. RBK: deiligst.no-babe dr3as: spis-ritz-kjeks-babe! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 ritzkjeks er nam da.. *drikke vann* blitt helt avhening, nesten sluttet helt å drikke brus *tro selv han er blitt litte bitte sunn* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 synes ikke Avril er no særlig fin egentlig jeg.. RBK: deiligst.no-babe dr3as: spis-ritz-kjeks-babe! Ritz kjeks er _digg_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Tim Christensen er jo bra, spess den...ARG husker ikke navnet.:/ "Right Next to the Right One".. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 B|Real, er Avril Lavigne et must? Jeg vil bare _se_ dama..nuthin else.. Det ER et must Aner jeg sterk sarkasme? HVA? Og sverige imponerer. Rart. Pokker også..jeg savner nye sopranos-episoder Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Lættis opplevelse i dag, da. Hadde sittet i kassen en stund på jobb, og måtte noe fryktelig tisse. Siden jeg satt alene i de vanlige kassene, og vi var i mindretall pga venninna ble syk og la seg ned på bakrommet, måtte jeg bøye meg over kassen og skrike til hun i kasse seks om jeg fikk lov til å gå på do. Hun i kasse seks ringer over til informasjonen, men der vil ingen ta den. Da skriker en kunde: "Kan noen ta telefonen? Jenta holder på å tisse på seg!" Da holdt jeg på å tisse i buksa Noen kunder er sååå kule Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Woohoo! *Veive med http://home.no/snusk3k/mp5k.jpg * Endret 14. juni 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Lættis opplevelse i dag, da. Hadde sittet i kassen en stund på jobb, og måtte noe fryktelig tisse. Siden jeg satt alene i de vanlige kassene, og vi var i mindretall pga venninna ble syk og la seg ned på bakrommet, måtte jeg bøye meg over kassen og skrike til hun i kasse seks om jeg fikk lov til å gå på do. Hun i kasse seks ringer over til informasjonen, men der vil ingen ta den. Da skriker en kunde: "Kan noen ta telefonen? Jenta holder på å tisse på seg!" Da holdt jeg på å tisse i buksa Noen kunder er sååå kule Hehe! *seForSegHendelsen* *10*back...oj, forsnakka jeg meg nå... ..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Noen her som har litt peiling på CVer og søknader osv. som har lyst å se over det jeg har skrevet? Butikken har som sagt ikke utlyst stillingen, men jeg vet at de trenger folk. Så det er litt vanskelig å skrive... Og så bør du ikke ha lyst å stjele jobben _min_ EDIT: Jeg mangler fortsatt en del, har noen kanskje lyst å hjelpe med å få ferdig det? Endret 14. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Woohoo! *Veive med http://home.no/snusk3k/mp5k.jpg * farlig *gjemme meg* RBK: LOL, da hadde jeg bare løpt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Lættis opplevelse i dag, da. Hadde sittet i kassen en stund på jobb, og måtte noe fryktelig tisse. Siden jeg satt alene i de vanlige kassene, og vi var i mindretall pga venninna ble syk og la seg ned på bakrommet, måtte jeg bøye meg over kassen og skrike til hun i kasse seks om jeg fikk lov til å gå på do. Hun i kasse seks ringer over til informasjonen, men der vil ingen ta den. Da skriker en kunde: "Kan noen ta telefonen? Jenta holder på å tisse på seg!" Da holdt jeg på å tisse i buksa Noen kunder er sååå kule psilocybe: Sweet sluffy: en egen thread perhaps? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Noen her som har litt peiling på CVer og søknader osv. som har lyst å se over det jeg har skrevet? Butikken har som sagt ikke utlyst stillingen, men jeg vet at de trenger folk. Så det er litt vanskelig å skrive... Og så bør du ikke ha lyst å stjele jobben _min_ EDIT: Jeg mangler fortsatt en del, har noen kanskje lyst å hjelpe med å få ferdig det? kom med det har skrevet nok sånne til nå så Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 *gjesp* Jeg køyer Natta! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 *gjesp* Jeg køyer Natta! FEIL KØYESENG! *skuffet* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) *gjesp* Jeg køyer Natta! FEIL KØYESENG! *skuffet* Oi! Der var du ja RaZorbLadeKisS *hoppe ut og gå til sin egen* Endret 14. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Hmm...man kan faktisk skifte til det gamle forumdesignet i kontrollpanelet. Aaah...myyye bedre.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Hmm...man kan faktisk skifte til det gamle forumdesignet i kontrollpanelet. Aaah...myyye bedre.. gammelt nytt for noen ja, men den gamle er best ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hmm...man kan faktisk skifte til det gamle forumdesignet i kontrollpanelet. Aaah...myyye bedre.. Sherlock!!! Endret 14. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 o0o0o0o, gledet meg no vilt til i morgen, da er det paddling å grilling å skogen Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Gleder meg vilt til imorra jeg oxo. Norsk muntlig, pensum på 10-12 bøker = tusenvis av sider! Yey! ...vel, gleder meg til å bli ferdig, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg