Earendil Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Da er det siste episode av "There is something about Miriam" på TV3. Gleder meg til å se ansiktet til guttene når de får vite at hun er gutt. De som var så heldige å ha TV3 Vi har, men er det verdt å se på? Nei. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Faren min har vært på konsert med Santana, han sa at han ikke var noe spesielt bra Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Biriil: Du må ihvertfall få med deg Fatboy, Basement Jaxx og Bowie. *misunne* Skal troligvis på Bowie på Norwegian Wood da! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 David Bowie skulle jeg gjerne sett. Ellers kan Wu-Tang Clan og Santana saktens friste! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Vi er her vis du trenger å snakke. Vet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Slenge på Hatebreed og stryke Tim Christensen (BØÆRGH så klissete pop). Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Tim Christensen er jo bra, spess den...ARG husker ikke navnet.:/ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Slenge på Hatebreed og stryke Tim Christensen (BØÆRGH så klissete pop). Mannen kan jo ingenting Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 sluffy: når du ikke har noe særlig mer enn ungdomskole å sette på en CV, kan du heller unngå å lage en. Det jeg ville gjort, var å ta en av malene på aetat.no, bruke sunn fornuft, og skrive en kort søknad på jobben. Finn et lite bilde (passbilde e.l.) og en binders, fiks det sammen, og gå til stedet, og be om å få prate med daglig leder. Så presenterer du deg selv og forklarer hvorfor du er der -- samtidig som du gir han den kortfattete søknaden din. Husk på å sette kontaktinformasjonen din der et sted -- og si at de gjerne må ta kontakt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Tim Christensen--whispering at the top of my lungs. <-- den er bra. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Da er det siste episode av "There is something about Miriam" på TV3. Gleder meg til å se ansiktet til guttene når de får vite at hun er gutt. Lurer på hvorfor han sa ja først...? Jeg satt vertfall med et stort glis når hun/han sa at hun/han var født som en mann.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 bfisk: Jeg har 1.året på almenn (som er ferdig om 4 dager). Så har jeg 2 tidligere jobber som avisbud, samt 1 uke på Havforskningsinstituttet (arbeidsuke). Ellers er jeg trener for noen unger i Åsane Turn. Så jeg har liksom litt lyst å lage den CVen, det ser bare litt tomt ut på utdanningsdelen. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 sluffy: da lager du en CV! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 B|Real, er Avril Lavigne et must? Jeg vil bare _se_ dama..nuthin else.. Det ER et must Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 anstrengelsesastma er det det heter vet vi multiallergiker, astmaallergi og anstrengelsesastma. en herlig kombinasjon morsom bil Holger;) Har den samme møkka jeg og Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Nå sitter jeg på en internettcafe i sverige! Whuhu! Jeg kan ikke gjöre en SHIT! Ikke laste ned mIRC, det er bare en nettleser... Som forövrig suger! Når maskinen også mangler JAVA, er det fint lite jeg kan fordrive tiden med untatt å skrive på forumet! Ja ja ... Nå skal jeg få litt mat! Helsing til alle i Norge! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 plutselig ble det visst 3 - 0 til Sverige Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Nå rocker jeg hardt til; i am a man of constant sorrow Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Sjekk ut DJ KRUSH. Hørtes litt spennende ut Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 synes ikke Avril er no særlig fin egentlig jeg.. RBK: deiligst.no-babe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg