Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sluffy: når du ikke har noe særlig mer enn ungdomskole å sette på en CV, kan du heller unngå å lage en.

 

Det jeg ville gjort, var å ta en av malene på aetat.no, bruke sunn fornuft, og skrive en kort søknad på jobben. Finn et lite bilde (passbilde e.l.) og en binders, fiks det sammen, og gå til stedet, og be om å få prate med daglig leder. Så presenterer du deg selv og forklarer hvorfor du er der -- samtidig som du gir han den kortfattete søknaden din. Husk på å sette kontaktinformasjonen din der et sted -- og si at de gjerne må ta kontakt :thumbup:

Lenke til kommentar

bfisk: Jeg har 1.året på almenn (som er ferdig om 4 dager). Så har jeg 2 tidligere jobber som avisbud, samt 1 uke på Havforskningsinstituttet (arbeidsuke). Ellers er jeg trener for noen unger i Åsane Turn. Så jeg har liksom litt lyst å lage den CVen, det ser bare litt tomt ut på utdanningsdelen.

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg på en internettcafe i sverige! Whuhu!

Jeg kan ikke gjöre en SHIT! Ikke laste ned mIRC, det er bare en nettleser... Som forövrig suger! :p

 

Når maskinen også mangler JAVA, er det fint lite jeg kan fordrive tiden med untatt å skrive på forumet! :D

 

Ja ja ... Nå skal jeg få litt mat!

Helsing til alle i Norge! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...