kaiern Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Den var nice Holger Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Den var nice Holger Hvilket program bruker du? Takker! Lightwave 7 bruker jeg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg skal søke på en jobb jeg vet er ledig, men ikke har blitt utlyst enda. Noen som har en god mal til hvordan søknaden skal se ut? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 FAEN FAEN FAEN! Hvor i helvete har jeg gjort av klokka mi? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 FAEN FAEN FAEN! Hvor i helvete har jeg gjort av klokka mi? Se på venstre armen din Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg skal søke på en jobb jeg vet er ledig, men ikke har blitt utlyst enda. Noen som har en god mal til hvordan søknaden skal se ut? står mye spennde om det på aetat.no men litt : ikke skrivefeil overskrift som et formelt brev nesten husk cv få andre til å se på den Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har liksom ikke hatt noe skikkelige jobber før, har heller ikke noe spesiell skolegang/utdannelse. Så CV er vel mulig å flette inn i selve søknaden, er det ikke? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 CV skal være egen del.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har liksom ikke hatt noe skikkelige jobber før, har heller ikke noe spesiell skolegang/utdannelse. Så CV er vel mulig å flette inn i selve søknaden, er det ikke? burde vell være på eget ark hvor du skrive utdannelse og sånt ja trokke de blir så blide for alt i et løsning Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Så jeg skal altså fylle ut en sånn som dette med ingenting? Og stillingen er ikke utlyst, så da kan man vel bare droppe midterste del Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Se på venstre armen din Morsom. EDIT: Søstra mi fant den. Endret 14. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Dette har jeg jobbet med de siste dagene: http://datawareub.com/magisk/bilder/Vehicle.jpg Bra jobb Holger. Dog "skyggen" under hjulene er litt rar. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Bra jobb Holger. Dog "skyggen" under hjulene er litt rar. Takker! Jeg planlegger et nytt lysoppsett, med mer myke og realistiske skygger. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Jeg så en som lignet sinnsykt på deg i dag Nikkor. Nice, i hvilken by? Mandal Da var det ikke meg. ;P Yes, vært og levert 700 aviser nå sammen med en kamerat. Så tjente 1200kr. Edit: Anette_87@ Nah, han bor i Danmark og har 2 barn, orker ikke og flytte ditt da mister jeg alle vennene mine her nede... Forresten hun han bor sammen med, er syk i hodet hun også. F eks, hun kan bli så sur på Pappa at hun slår han, uten han Pappa tør og gjøre noe i mot, fordi da må han flytte ut... Og han har nesten ikke penger... Men håper det ordnæær seg her hjemme. Listen to: \Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastyle.mp3 Endret 14. juni 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Det var leit Nikkor. Får bare håpe på at alt ordner seg, noe det sikkert gjør Noen som har noe formening om hva en arbeidgiver vil synes om at det står ungdomsskole på CVen? Jeg vil sette det inn sånn at det ikke blir så tomt der. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Da er det siste episode av "There is something about Miriam" på TV3. Gleder meg til å se ansiktet til guttene når de får vite at hun er gutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Nikkor: Snakker om å ha en kinki familiesituasjon Vi er her vis du trenger å snakke. Uansett, sitter her å ser på roskildelisten over band som skal og har kommet opp med denne lista som jeg kan vurdere å se: BASEMENT JAXX (UK)DAVID BOWIE (UK) TIM CHRISTENSEN (DK) <- anbefalt av 'Rikku' DIAZ (N) FATBOY SLIM (UK) THOMAS DYBENDAHL (N) THE HIVES (S) IGGY & THE STOOGES (US) ILL NIÑO (US) KORN (US) AVRIL LAVIGNE (CAN) MESHUGGAH (S) MORBID ANGEL (US) MUSE (UK) RALPH MYERZ & THE JACK HERREN BAND (N) N*E*R*D (US) PIXIES (US) RICOCHETS (N) SANTANA (US) SAYBIA (DK) SILVER (N) SOILWORK (S) WU-TANG CLAN (US) Noen flere som ser noen band som er et must? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Da er det siste episode av "There is something about Miriam" på TV3. Gleder meg til å se ansiktet til guttene når de får vite at hun er gutt. De som var så heldige å ha TV3 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 B|Real, er Avril Lavigne et must? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 B|Real, er Avril Lavigne et must? Jeg vil bare _se_ dama..nuthin else.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg