Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jah, blæææh, jeg er så lei av sport opp og sport i mente...

Edit: er det EM? Hmm... fikk jo med meg at det var en landskamp eller.no i går, men er det EM nå igjen? Ekke det snart OL og sånt også? Er jo sånne mesterskap 24/7 nå :no:

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dro ned på sortland og tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe meg noen klær, for jeg ville ha noe nytt.

Eneste som var åpent var Jack&Jones@skibsgården og jeg fant ikke et plagg som jeg hadde lyst til å prøve.

Får vel ta meg en tur i morgen da flere butikker har åpent og finne noe som ikke er for jævla dyrt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
BTW: hva heter den sangen? nesten litt stilig jo...  :D

I am a man of constant sorrow (or something like that) fra O Brother Where Art Thou av Coen-brødrene.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Det klør i øyet mitt.

Dette blir nok en fin allergisommer  :thumbdown:

Uff, føler med deg. Jeg er bjørkepollenallergisk, så her på østlandet er sesongen snart ferdig. :D

Har det meste av det der jeg og. Har roa se bittelitt ned nå, men for et par uker siden når det var or eller hassel var jeg helt TETT. Omg! :hrm:

Lenke til kommentar
Det klør i øyet mitt.

Uff, føler med deg. Jeg er bjørkepollenallergisk, så her på østlandet er sesongen snart ferdig. :D

Har det meste av det der jeg og. Har roa se bittelitt ned nå, men for et par uker siden når det var or eller hassel var jeg helt TETT. Omg! :hrm:

jeg har nå fått påvist multiallergi, astmaallergi og vanlig astma (ja.. jeg husker da ikke hva det heter :) ). Så jeg kjenner det hele året. Untatt om vinteren da, men da er den vanlige astmaen ekstra ille. Sjeldent det klør i øynene men, kjenner det mest på astmaen

Lenke til kommentar
Det klør i øyet mitt.

Jeg er allergisk mot all slags pollen, inkludert støv, pels og fjær. Ikke gøy.

Lenke til kommentar
Erm, så din mamma skal bo alene? Eller bare jeg som missforstår totalt?

Tja, eller at Mamma og SteFar bor sammen, og jeg måtte flytte ut, men vet ikke helt enda.

Takk for at dere bryr dere. :)

Men det ordnær seg sikkert.

Hva med faren din da? Har du noe mulighet for å flytte til han? Eller at han flytter nærmere der du har lyst til å bo??

Synes skikelig synd på deg Nikkor! Skjønner meg ikke på sånne folk som stefaren din, skjønner ikke at det er mulig å oppføre seg sånn :no:

Håper det ordner seg eller går bedre med deg etterhvert da!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...