Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Wabby og Candyfloss: Hvorfor ikke bare gjøre slikt som romerne gjorde i sin tid? Ta og sette fingeren i halsen..Så spyr du det opp igjen..så går du ned på toto's og kjøper en meny til... :D

Kansje fordi jeg er på jobb... og at det er sløs på god mat... Tar heller å går på dass og driter meg ut og kjøper maten på nytt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Wabby og Candyfloss: Hvorfor ikke bare gjøre slikt som romerne gjorde i sin tid? Ta og sette fingeren i halsen..Så spyr du det opp igjen..så går du ned på toto's og kjøper en meny til... :D

Den der var ikke morsom. Man kødder ikke med sånt!

Uansett, Haltan: Nei, er ikke forelsket..men har ikke sett bort ifra at jeg kan bli etter hvert. Håper jeg. Soso, ingen du "kjenner".

Lenke til kommentar

Jaja da klarte jeg å drepe en time til gitt. Alt gikk som forventet i unkaren. Guttene valgte den beste damen begge to og max fridde. Ikke noe big surprise akkurat. Så nå er det smallville neste uke. Seriestart å greier. Kristin Kreuk er så digg at jeg nesten ikke kan gå glipp av den serien.

Edit: HalTan: :lol:

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg vært på Stokmarknes og sett Romeo og Julie.

Syns det var litt...erm..."tam" version med alt for unge og uerfarene skuespillere.

Viste laaaang vei at det var ikke mye de hadde på reportuaret, men dog...de må da få lov til å prøve seg de også :shrug:

Hadde jeg hatt dame så hadde jeg kjøpt bilett til ho også. Hadde vært en nice date IMO.

Lenke til kommentar

Hmm det var mange sider å lese siden eg sist skrev noe imorres.

Jaja har ikke vært hjemme idag nesten. Våknet tidlig og gikk til en kompis. Kompisen min skal kjøpe seg hund. Han har tatt hundefører beviset i fosvaret og nå hadde han sett i avisen etter hunder ganske lenge. Fant en hund som han interriserte seg for og dro for å se den. Hunden vil da bli gitt vekk fordi fyren som flyttet fra sverige hit til bergen (ikke norge men bergen) ikke hadde plass til den i den lille leiligheten. Anyways det viser seg at hunden er blanding av Pitbull/boxer. Meget fin hund som er utrolig snill med barn og mennesker og hunder faktisk. De gikk ut i parken og lot hunden leke med andre hunder uten at det var noe problemer. Lekte tilåmed med en dominant hund og en puddel sak. Den bor også med en katt som de har og den liker katter. Altså hunden er ikke noe som man hører på nyhetene eller leser om i avisene. Ganske lydig også. Problemet er at pitbull blandinger ikke er lov i norge og blir automatisk avlivet og kompisen min falt pladask for hunden som likt han og damen og ungen til damen.

Hunden er registrert i sverige men ikke norge. Eg vet egentlig ikke ka eg skal si til kompisen min. Pga politikerne som ødlegger for folk som er seriøse. ****** ta norges politikere.

Vi skal imorgen finne ut om det er noen smuthull eller noe vi kan gjøre for å kunne ha hunden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...