b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Sjekker du opp damer via nettet? Vel, erm...var vel mere hun som skjekket opp meg But who gives a fuck...sikkert en artig opplevelse Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 I fremtiden er sikkert det like normalt som å kjøpe ting via nettet er idag! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 I fremtiden er sikkert det like normalt som å kjøpe ting via nettet er idag! Haha..yeah, du har vel erfaringer med det så Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Erfaringer med hva? Jeg har kjøpt ting via nettet, om det er det du peker til. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Uansett. Lykke til, jeg går og legger meg. Sov godt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Erfaringer med hva? Jeg har kjøpt ting via nettet, om det er det du peker til. Blah, du skjønte den ikke...nevermind. God natt til deg. Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Bare lurte på om noen har tenkt seg til Voss neste uke? Ekstremsportveko starter den 21. juni. Jeg bor på Voss, så jeg er her allerede. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Gratiss schmelck! Huff tror eg har spist noe dårlig. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Er sikkert en du har vært hos Anette som har hatt "KeyLogger" så har han bare sett på loggen når du dro hjem...Har skjedd med meg. Men jeg har ikke vært noen steder med det passordet.. huff ass.. Du får endre passord oftere, men hjelper nok ikke hvis det er noen som er ute etter å plage deg. Jeg får daglig junkmail om hacking passwords for email og sånnt, er nok noe av dette som faktisk virker desverre Bruker du outlook (express) kombinert med hotmail f.eks så er det en mulighet for at du har en "loggfil" på PC'n, tror det er ei .DBX fil der sendte og mottatte mailer lagres, kan kanskje redde noen adresser derfra isåfall (Just a tip ) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Grattis Da var helgen over, dessverre.. og tilbake på jobb, heldigvis bare ut denne uka så er det laaaaang ferie Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Jippii jeg kom ikke opp i noe til eksamen Dermed har jeg ferieeee Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har fått tilbake msn'en min!!! Semdte mail til [email protected] og etter å ha sendt tilbake endel opplysninger så fikk jeg et nytt passord tilbake Har endra mail her på amobil og passord her og på mailen.. Har prøvd å slette gulesider.no kontoen min siden jeg hadde fått en mail om endring av passord der og jeg ikke kommer meg inn dit. Sendte de en mail nå... Nå er vel det meste ordnet så da går jeg og spiser frokost. Ferie er digg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Jippii jeg kom ikke opp i noe til eksamen Dermed har jeg ferieeee Jippi, jeg har ikke eksamen! Serviceelektronikk Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Elekro kom opp i naturfag muntlig på skolen vår Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Da var siste skole dag i klasserommet ferdig... nå har jeg kun to dager med tull igjen, og avslutning med utdeling av vitnemål og greier på torsdag ettermiddag. Etter det er jeg ferdig med ungdomsskolen Edit: Gratulerer schmelck Endret 14. juni 2004 av AniWal Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Gratulerer med dagen ja schmelck Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Grattis Schmelck Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Takk alle sammen, da var det bare 28 år igjen til jeg blir 50! Uff, det var nesten litt skummelt å tenke på... Grattis med 22 års dagen! ( har jeg regna feil nå så driter jeg meg så sinnsykt ut hehe) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Gratulerer Schmelck! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Etter en max rar dag, der stefaren min overfaller meg... Skal jeg ned og kjøpe kebab rull og cola, yammi ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg