Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Tenkte mer på abuse@forum (da han faktisk har stjålet passordet, logget seg inn, og skrevet poster (du husker vel "slikk ***** mi-postene)). :)

Vel, har noen funnet msn-passordet og hun bare bruker MSN som mail så er det bare å bruke "hjelp jeg har mistet passordet mitt" og så vips er man inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte mer på abuse@forum (da han faktisk har stjålet passordet, logget seg inn, og skrevet poster (du husker vel "slikk ***** mi-postene)). :)

Vel, har noen funnet msn-passordet og hun bare bruker MSN som mail så er det bare å bruke "hjelp jeg har mistet passordet mitt" og så vips er man inne.

Hun sier jo at det hemmelige spørsmålet er byttet og

Lenke til kommentar
Tenkte mer på abuse@forum (da han faktisk har stjålet passordet, logget seg inn, og skrevet poster (du husker vel "slikk ***** mi-postene)). :)

Vel, har noen funnet msn-passordet og hun bare bruker MSN som mail så er det bare å bruke "hjelp jeg har mistet passordet mitt" og så vips er man inne.

Hun sier jo at det hemmelige spørsmålet er byttet og

Jeg snakket om passordet her på forumet jeg og ikke hotmail-passordet.

Lenke til kommentar

:D Har endelig fått tilbake hw.no kontoen min ihvertfall! Tusen takk til B|Real og Magnus for hjelp! ( Og Haltan seff!!!) Nå er det bare å prøve å få tilbake msn'en min.. De som har meg på msn må kjefte masse hvis "jeg" logger på.. Husker ingen mailadresser nå men skal prøve å få tilbake kontoen min.. :yes:

 

 

*lettet over å ha fått tilbake hw.no kontoen min* :thumbs:

Lenke til kommentar
:D Har endelig fått tilbake hw.no kontoen min ihvertfall! Tusen takk til B|Real og Magnus for hjelp! ( Og Haltan seff!!!) Nå er det bare å prøve å få tilbake msn'en min.. De som har meg på msn må kjefte masse hvis "jeg" logger på.. Husker ingen mailadresser nå men skal prøve å få tilbake kontoen min.. :yes:

 

 

*lettet over å ha fått tilbake hw.no kontoen min* :thumbs:

No problem Anette.

 

Welcome back hug2.gif

Lenke til kommentar

Thanx :)

 

Har en mistenkt i saken "hvem stjal msn adressen min og hadde fritidsproblemer nok til å poste teite ting i mitt navn og være frekk mot folk på msn" men jeg er veldig langt ifra sikker.. kan si såpass som at det er en person med så barnslige poster fra før. Og noen som visste at typen min hadde bursdag igår, noen som er regga på hw.no som jeg har på msn'en min.. Skal lete etter den brukeren og spørre på msn.

 

Skal prøve å sende en mail til [email protected] men da må jeg skrive på engelsk ikkesant?

 

Er mest berkymret for hva den personen kan ha sagt til f.eks. folk i klassen min.. Siden jeg har ca. hele klassen min på msn.. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...