b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tenkte mer på abuse@forum (da han faktisk har stjålet passordet, logget seg inn, og skrevet poster (du husker vel "slikk ***** mi-postene)). Vel, har noen funnet msn-passordet og hun bare bruker MSN som mail så er det bare å bruke "hjelp jeg har mistet passordet mitt" og så vips er man inne. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tenkte mer på abuse@forum (da han faktisk har stjålet passordet, logget seg inn, og skrevet poster (du husker vel "slikk ***** mi-postene)). Vel, har noen funnet msn-passordet og hun bare bruker MSN som mail så er det bare å bruke "hjelp jeg har mistet passordet mitt" og så vips er man inne. Hun sier jo at det hemmelige spørsmålet er byttet og Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, men det er fremdeles ikke lov å poste med en konto som ikke er din, uansett om det er passordstjeling eller hacking. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tenkte mer på abuse@forum (da han faktisk har stjålet passordet, logget seg inn, og skrevet poster (du husker vel "slikk ***** mi-postene)). Vel, har noen funnet msn-passordet og hun bare bruker MSN som mail så er det bare å bruke "hjelp jeg har mistet passordet mitt" og så vips er man inne. Hun sier jo at det hemmelige spørsmålet er byttet og Jeg snakket om passordet her på forumet jeg og ikke hotmail-passordet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Huff. Var så tørstig isted at eg drakk ca 1 lite cola på veldig liten tid og nå skulle eg kose meg med deilig is dessert men er for mett. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har endelig fått tilbake hw.no kontoen min ihvertfall! Tusen takk til B|Real og Magnus for hjelp! ( Og Haltan seff!!!) Nå er det bare å prøve å få tilbake msn'en min.. De som har meg på msn må kjefte masse hvis "jeg" logger på.. Husker ingen mailadresser nå men skal prøve å få tilbake kontoen min.. *lettet over å ha fått tilbake hw.no kontoen min* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har endelig fått tilbake hw.no kontoen min ihvertfall! Tusen takk til B|Real og Magnus for hjelp! ( Og Haltan seff!!!) Nå er det bare å prøve å få tilbake msn'en min.. De som har meg på msn må kjefte masse hvis "jeg" logger på.. Husker ingen mailadresser nå men skal prøve å få tilbake kontoen min.. *lettet over å ha fått tilbake hw.no kontoen min* No problem Anette. Welcome back Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Thanx Har en mistenkt i saken "hvem stjal msn adressen min og hadde fritidsproblemer nok til å poste teite ting i mitt navn og være frekk mot folk på msn" men jeg er veldig langt ifra sikker.. kan si såpass som at det er en person med så barnslige poster fra før. Og noen som visste at typen min hadde bursdag igår, noen som er regga på hw.no som jeg har på msn'en min.. Skal lete etter den brukeren og spørre på msn. Skal prøve å sende en mail til [email protected] men da må jeg skrive på engelsk ikkesant? Er mest berkymret for hva den personen kan ha sagt til f.eks. folk i klassen min.. Siden jeg har ca. hele klassen min på msn.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Skal prøve å sende en mail til [email protected] men da må jeg skrive på engelsk ikkesant? Er mest berkymret for hva den personen kan ha sagt til f.eks. folk i klassen min.. Siden jeg har ca. hele klassen min på msn.. Du bør nok skrive på engelsk ja. Og logger har du vel heller ikke siden dette ikke har foregått på din maskin.. Så koselig :\ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fy faen så dårlig Luxus Leverpostei er Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg snakket om passordet her på forumet jeg og ikke hotmail-passordet. hehe.. der misforsto jeg visst helt;) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fy faen så dårlig Luxus Leverpostei er Vel, jeg kan ikke se at jeg ser det helt store i de som noen personer gjør Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fy faen så dårlig Luxus Leverpostei er Vel, jeg kan ikke se at jeg ser det helt store i de som noen personer gjør Exactly, det er jo bare rølpemusikk Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ahh, noobs. Det heter _Coca_ Cola. Ikke "cola". Cola er den typen brus Husets, Pepsi, RC, Coca Cola (Company) er. FETTNABBS Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Når man tar LL alvorlig, er det noe virkelig galt. Endret 13. juni 2004 av pain Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Når man tar LL alvorlig, er det noe virkelig galt. Nei, tar dem ikke alvorlig, MEN det er jo dårlig musikk allikevel BTW, jeg lærte å strikke av vokalisten i Luxus Leverpostei, og vi hadde KRL (Kristendomsdelen) med ham Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg lærte å strikke av vokalisten i Luxus Leverpostei, og vi hadde KRL (Kristendomsdelen) med ham LOL, fett Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Top Gear nå!!! Går det bra anette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ARgn, jeg trenger å barbere meg. Jeg ser ut som en huleboer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg