Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han kunne vel gjort det grattis, kult nok å ha designet en så stor side som hw.no.

:yes:

Tror ikke hw.no har den goodwill'en blandt de mer erfarne brukerene for tiden som skal til.

Nemlig. Hva har ledelsen av Hw.no gjort i den siste tiden?

 

Holdt informasjon skjult, lurt mennesker, og nektet for 7 p 7. :thumbdown:

 

Ferdig med den saken.

 

### Sorry Jens, men må redigere ###

 

Og poenget med det var? Nå ser det jo ut som om jeg skrev noe jævli stygt og at du sensurerte det litt. :hrm::nei:

 

Sensurerte bort alt sammen selv jeg, siden jeg sikkert ville fått perm-ban for det. Hva i svarte granskogen var vitsen med å redigere det tilbake? :mad:

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

England 3-2 frankrike

Håper england vinner. Anyways det blir en spennende kamp.

 

Edit: Var det noen som så olsen tvillingene i the letterman show? Enten var det sminken (eller mangelen på sminke) eller så så de ikke fine ut der. Men men hadde tatt de like hardt som hunden min tar bein. :green:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Poster dette for Anette_87, og ja, hun HAR sendt mail til [email protected]. Mulighet for å utlevere IP, eventuellt sende inn abuse-klage?

 

Jeg får ikke logga inn på hw.no siden noen har tatt over msn-mailen min og endret hw.no passordet mitt, så tusen takk Haltan for at du gidder å poste dette for meg =) Heldigvis klarte jeg å huske en av msn-kontakt mailene mine..

 

Men akkurat nå føles det ut som om alt er dritt. Jeg hadde gleda meg til å komme hjem og lese litt i SO3 og sitte på msn i kveld men så kommer jeg ikke inn på msn. Når jeg skal lage nytt passord på sånn ting med spørsmål er spørsmålet endret til ” Hvem har tatt over din msn?”  Ble dritirritert og prøvde å gjette men kunne ikke komme på noen som visste svaret på spørsmålet. Hadde vel det spørsmålet som var noe ala” Hva er mamma’s pikenavn” og ingen vet hennes mellomnavn som jeg hadde som svar. Altså må det være noen som har hacka seg inn på den  Husket noen msn adresser og fikk lagt til en av kontaktene mine (har en gammel msn adresse som jeg brukte for ett år siden eller noe..) som hadde pratet med ”meg” på lørdag.  Denne personen hadde vært frekk og sånn, men han keesen skjønte at det ikke var meg pga. flere ting. Har prøvd masse rart nå og resultatet er dette: Du har gjort for mange mislykkede forsøk på å logge på med feil passord for:

 

[email protected]

Kontoen din er midlertidig utilgjengelig. Dette er en midlertidig forsinkelse som er med på å forhindre at andre gjetter eller får tilgang til passordet ditt.

 

Er det noen som kan hjelpe meg på noen som helst måte? Føles meg helt totalt hjelpeløs nå.. *gråtesmilie* Og mamma og pappa driver å maser om at jeg skal hjelpe til mer i huset særlig nå som jeg har fri og de jobber, orker ikke det nå .Orker ikke forklare de detta heller. Da begynner de sikkert bare å bable om at jeg bruker for mye tid foran dataen og er for opphengt i det osv osv. Fikk lov å logge meg på hw.no med kontoen til venninna mi men det passordet hu ga meg får jeg ikke til å virke, hu har sikkert glemt det.. Nå har jeg skrevet for mye men jeg håper noen gadd å lese det.. Håper dere andre har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Pepsi Max is da Roxor, eneste colaen som er god er den på glassflasker :)

Pepsi er jo bare kvasi cola :p

 

Coca cola derimot...is the real stuff ;)

Yoo laiar, Cola er bare kapitalistskvip :)

Nåja, cola leier nå ikke inn femi fotball spillere og dårlige syngedamer for å reklamere for skvipet sitt. Pepsi har i et eller annet krydder i brusen som eg ikkje liker. Cola derimot.... :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...