Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen folkens!

I går var det fyll og tjohei. I dag er det fint vær, og en forelska Richard. Kathrine er så sinnsykt nydelig... :love:

Og Fragletrollet: way to go!

Edit: og motherfucker så stygg forsida på hw.no var nå. Fytti helvete, rett og slett!

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Hmm, når var det du skifta avatar, B|Real?

Hørte snakk om det i går, men da så jeg bare den gamle avateren, det er først nå jeg ser den nye...

Huff...nei ikke tenk sånn :p

Annyways...ny avatar =)

Den har sikkert ligget i cache hos deg. Og cache har blitt tømt i løpet av kvelden elns.

Lenke til kommentar

I går var det fyll og tjohei. I dag er det fint vær, og en forelska Richard. Kathrine er så sinnsykt nydelig... :love:

Ikke no som er bedre en å være forelsket :thumbup:

Jo... hadde vært enda bedre om jeg også faktisk hadde hatt en minste sjans i helvete på Kathrine, da, noe jeg altså ikke har.

Now THAT sucks, doesn't it? :yes:

Lenke til kommentar
Syns ikke forsiden er SÅ grusom som dere vil ha det til. Riktig nok er den blitt slutty og sånt men ikke grusomt.

:shrug:

ny dag nye muligheter......  :/

ser ut som noe jeg kunne ha laget da

That's was what I was thinking..

@bfisk, det ordner seg nok skal du se :love:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

B|Real: Det er det jeg håper på. Kathrine skal være i Malaysia (!) nesten hele sommeren, hun drar om 2-3 uker. Tenker at jeg skal la det ligge, og heller komme sterkere tilbake til høsten. Hvem vet -- kanskje jeg finner noen nye, søte jenter mens hun er borte?

Men fyyyyfaen hun er så sinnsykt søt at jeg kunne dø. Jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg når hun er rundt... :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...