SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 God tur/god natt da b-real. Tror eg spiller litt før eg legger meg oxo <----haha det der er ikke helt meg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Blærgh. Fragle går på leftovers ser jeg. Oh, og la meg presisere, det jeg skrev i går manglet mellomrom mellom ordene fordi spacetasten her er herpa (funker, men må trykkes f-ings hard...) Nei, på tide å komme seg hjem herifra. EDIT: HJEMME! Endret 13. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Ah.. fint vær i dag. Først litt Vice City, så ut og airsofte. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Er digg med sol, men jeg skal selvfølgelig i konfirmasjon idag Men kan bli noen morsomme diskusjoner da, faren hennes er det nærmeste vi kommer Carl I Hagen uten "the real thing" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Hva kan man gjøre på en dag som dette? Dama er reist Kompisene er på jobb... Helt alene her i hust... Fri fra jobb... Ikke no å gjøre... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Det jo når man er alene at man virkelig kan slå seg løs. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Noen som har lyst til å donere penger til en designer som kan lage hardware.no ordentlig design? Åja please! Har skifta startsiden min til forumet nå, siden forsiden ser helt forjævlig ut. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Onanere? Neh... Har dame jeg vettu Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm, når var det du skifta avatar, B|Real? Hørte snakk om det i går, men da så jeg bare den gamle avateren, det er først nå jeg ser den nye... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) God morgen folkens! I går var det fyll og tjohei. I dag er det fint vær, og en forelska Richard. Kathrine er så sinnsykt nydelig... Og Fragletrollet: way to go! Edit: og motherfucker så stygg forsida på hw.no var nå. Fytti helvete, rett og slett! Endret 13. juni 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 I går var det fyll og tjohei. I dag er det fint vær, og en forelska Richard. Kathrine er så sinnsykt nydelig... Ikke no som er bedre en å være forelsket Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm, når var det du skifta avatar, B|Real? Hørte snakk om det i går, men da så jeg bare den gamle avateren, det er først nå jeg ser den nye... Huff...nei ikke tenk sånn Annyways...ny avatar =) Den har sikkert ligget i cache hos deg. Og cache har blitt tømt i løpet av kvelden elns. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Syns ikke forsiden er SÅ grusom som dere vil ha det til. Riktig nok er den blitt slutty og sånt men ikke grusomt. ny dag nye muligheter...... :/ Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Syns ikke forsiden er SÅ grusom som dere vil ha det til. Riktig nok er den blitt slutty og sånt men ikke grusomt. ny dag nye muligheter...... :/ ser ut som noe jeg kunne ha laget da Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 I går var det fyll og tjohei. I dag er det fint vær, og en forelska Richard. Kathrine er så sinnsykt nydelig... Ikke no som er bedre en å være forelsket Jo... hadde vært enda bedre om jeg også faktisk hadde hatt en minste sjans i helvete på Kathrine, da, noe jeg altså ikke har. Now THAT sucks, doesn't it? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Syns ikke forsiden er SÅ grusom som dere vil ha det til. Riktig nok er den blitt slutty og sånt men ikke grusomt. ny dag nye muligheter...... :/ ser ut som noe jeg kunne ha laget da That's was what I was thinking.. @bfisk, det ordner seg nok skal du se Endret 13. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 B|Real: Det er det jeg håper på. Kathrine skal være i Malaysia (!) nesten hele sommeren, hun drar om 2-3 uker. Tenker at jeg skal la det ligge, og heller komme sterkere tilbake til høsten. Hvem vet -- kanskje jeg finner noen nye, søte jenter mens hun er borte? Men fyyyyfaen hun er så sinnsykt søt at jeg kunne dø. Jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg når hun er rundt... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Hvorfor ikke få Polecat eller noen fra Webdesign til å lage siden? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Hvorfor ikke få Polecat eller noen fra Webdesign til å lage siden? Fordi det koster penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg