AimAr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er derfor man skal ta det MEGET rolig i sentrum når det er helg. Alltid en idiot som skal ut i gate når man kjører. Ja, men hadde jeg slakket for mye ned så hadde han klart å sparket meg, da kunna jeg i værste fall trynet... Eller han kunna fått foten inn i felgen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er derfor man skal ta det MEGET rolig i sentrum når det er helg. Alltid en idiot som skal ut i gate når man kjører. Ja, men hadde jeg slakket for mye ned så hadde han klart å sparket meg, da kunna jeg i værste fall trynet... Eller han kunna fått foten inn i felgen Å vips, så hadde han ikke hatt noen fot lenger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Drar snart til sentrum for å se på "livet". Tror det er rimelig dødt på sortland. Fan jeg gleder meg til den 19 Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Så hadde jeg fått regninga for sykehusoppholdet til han tullingen... Edit: litt feil Endret 12. juni 2004 av AimAr Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Så hadde jeg fått regninga for sykehusoppholdet til han tullingen... Edit: litt feil Værre :-\ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Glemte å meddele at jeg i går (lørdag) kjøpte meg nye fotballsko Uansett, på dette bildet ser de litt feminine ut, men mine er i blå, og de eier rimelig hardt: http://www.soccer.com/Images/Catalog/Produ...s.php?sku=30895 Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det noen som vet hvordan man kan klare å ikke få noe nck i msn? er en kompis av meg som ikke har det og han utfordret meg. men jeg er for full til å finne ut av det nå. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det noen som vet hvordan man kan klare å ikke få noe nck i msn? er en kompis av meg som ikke har det og han utfordret meg. men jeg er for full til å finne ut av det nå. CTRL+SHIFT Fjortis Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Er det noen som vet hvordan man kan klare å ikke få noe nck i msn? er en kompis av meg som ikke har det og han utfordret meg. men jeg er for full til å finne ut av det nå. Gå på personalsettings, slett nicke ditt. Så holder du inne alt mens du trykker 0160 på numpad. Så slipper du alt. Endret 12. juni 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det noen som vet hvordan man kan klare å ikke få noe nck i msn? er en kompis av meg som ikke har det og han utfordret meg. men jeg er for full til å finne ut av det nå. CTRL+SHIFT Fjortis Dårlig unnskylding, men det er ALT+0160 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Sov ut rusen. m2 Tror du misforstod det. Det var AniWal som skulle sove ut rusen.Jeg drikker ikke. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 NEøy jeg threnger å sove... heheh... YeH Party æjs ojn!!!!!!111! (haltane style) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Var faktisk ganske så mye folk ute i dag. Så X'en i en bil her. Hun hilste ikke, så mitt problem som jeg har nevnt tidligere er ikke et problem og det er jeg glad for. Heller sette prioritenen andre steder Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hahae da har jeg rotetr med min elste hittl: 36 eller høyere...hahah Og hun var faktisk finogsåå! Pappa sien venner ass ehehee.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hahae da har jeg rotetr med min elste hittl: 36 eller høyere...hahah Og hun var faktisk finogsåå! Pappa sien venner ass ehehee.... Screenshot requested Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hahae da har jeg rotetr med min elste hittl: 36 eller høyere...hahah Og hun var faktisk finogsåå! Pappa sien venner ass ehehee.... Øl-briller? haha Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 HEheh... skulle gjerne sette ut bilde, men har ikeke nåå.. Men hun var gift også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg