b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Burde ha gitt advarsler til dere ALLE her. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Burde ha gitt advarsler til dere ALLE her. gjør det, en advarsel per innlegg i tråden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Selvsagt skal jeg gjøre det. Meneh, ut å kjøre noen først. Advarsler senere Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ohmy!HEr er detparteh!111 :D:D:love: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Selvsagt skal jeg gjøre det. Meneh, ut å kjøre noen først. Advarsler senere Hvorfor ikke starte Ærlige Gisles Taxi-service A/S sånn som du holder på..? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg går utifra at HalTan har forvillet seg i kong alkhols verden. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ohmy!HEr er detparteh!111 :D:D:love: Bare ironisk som vanlig, eller er du faktisk på party? Hehe, jeg er på fest med pappa, har druket en god del edle dråper ja...hehe. Hva skjer med bakgrunnsbildet på hw.no, menysiden? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Selvsagt skal jeg gjøre det. Meneh, ut å kjøre noen først. Advarsler senere Hvorfor ikke starte Ærlige Gisles Taxi-service A/S sånn som du holder på..? 100 kroner kilometern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Selvsagt skal jeg gjøre det. Meneh, ut å kjøre noen først. Advarsler senere Hvorfor ikke starte Ærlige Gisles Taxi-service A/S sånn som du holder på..? Fordi jeg kjører for kompiser og de gjør man en tjeneste. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Omg,jegføler meg fjortiss somposter ifylla. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Omg,jegføler meg fjortiss somposter ifylla. Men for all del, fortsett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Omg,jegføler meg fjortiss somposter ifylla. Men for all del haltan, du er en fjortis som poster i fylla Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Omg,jegføler meg fjortiss somposter ifylla. Men for all del haltan, du er en fjortis som poster i fylla kanskje han synes det er gøy da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hihihi haltan er saklig. Var ute og gikk langs motorveie på vei til et vann her og der var det en drittings fyr som gikk midt i veien og hoiet og viftet med "kyss" fingeren. Hehe var noen rånere som nesten traff duden. Han blir sikkert tauet men orket ikke å stå lenger å se på. Må innrømme at eg håpte noe skulle skje. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Løl Mario. Så "fint" det nye designet på hw har blitt... Alle sammen, last ned O-Zone - Dragostea Din Tei. Årets sommer sang. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hihihi haltan er saklig. Var ute og gikk langs motorveie på vei til et vann her og der var det en drittings fyr som gikk midt i veien og hoiet og viftet med "kyss" fingeren. Hehe var noen rånere som nesten traff duden. Han blir sikkert tauet men orket ikke å stå lenger å se på. Må innrømme at eg håpte noe skulle skje. Det sjedde med meg når jeg var ute å kjørte motorsykkel, en full fyr som hoppet ut i veien og prøvde og sparke etter meg. Måtte svinge ganske krapt unna, hadde det ikke vært for jeg var redd for å tryne hadde jeg kjørt rett på han (hadde lav fart da, var midt i sentrum). Så jeg snudde meg bare og gidde han fingern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er derfor man skal ta det MEGET rolig i sentrum når det er helg. Alltid en idiot som skal ut i gate når man kjører. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) AimAr: Hater sånne idioter Endret 12. juni 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Løl Mario. Så "fint" det nye designet på hw har blitt... Alle sammen, last ned O-Zone - Dragostea Din Tei. Årets sommer sang. den sangen er ringetona mi hørte den en del.. var med en del folk i russetiden.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 den sangen er ringetona mi hørte den en del.. var med en del folk i russetiden.. Tøft! Sitter og digger til den nå, hihi. ^____^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg