Earendil Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Fyllangst er noe dritt! Fyll generelt er noe dritt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Idag er en trist dag...IGJEN. Jaja får snakke med min søster og få litt trøst. Fyllangst er noe dritt! Altså, hva er det du har angst for? Har aldri helt skjønt det derre fylleangsten.. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Da var det like før EM er igang! Sommerferie og fotball-EM! Skal kose meg no! Portugal - Hellas. Holder en knapp på Portugal idag. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Fyllangst er noe dritt! Fyll generelt er noe dritt. En fyll i blandt er bare godt.... whoho... Hjemme igjen fra jobb... Har lagd mat til ca 500 personer i dag.. Så nå er jeg KJØRT i beina, 0 følelse i dem Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Portugal - Hellas. Holder en knapp på Portugal idag. Samme her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Portugal burde ta Hellas. Skal opp å se på nå. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Oj! Hellas overasker. 1-0 til Hellas. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 HA HA, stakkars mennekser.. Dere liker jo til og med fotball, hva er nå dette for noe..! Ja ja, skal ut jeg nå.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Ja, hadde det vært no liv i beina mine etter jobb så skulle jeg ha gått på fest Å fotball på tv: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Fotball er jo gøy å se på da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Idag er en trist dag...IGJEN. Jaja får snakke med min søster og få litt trøst. Fyllangst er noe dritt! Altså, hva er det du har angst for? Har aldri helt skjønt det derre fylleangsten.. Eg vet ikke. Har det meget sjeldent. Er over nå da....nesten. Anyways var ganske pyy å være på byn igår. Hadde helt glemt at det ikke var lov å røyke og røykte som vanlig helt til en kompis sa det. Det rare er at vi røykte jo i bare uten at bartenderne la merke til det. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Fotball interesserer meg ca. like mye som et overkjørt bananskall på tøyen. Dvs, lite. Jepp, nå skal jeg først sitte å hygge meg med pappa og hans venner (pappa blir 57 idag, første bursdagen hans uten mamma, skilsmisse, derfor kommer det bare venner/veninner av pappa, dvs. fyll&fanteri), så ut på fest senere. =) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Fotball er diggest når det er store mesterskap slik som nå. Venter egentlig på spania - russland kampen idag og imorgen er det 2 store som spiller (england - frankrike) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Eneste kampen som jeg kanskje skal se litt av er Tyskland - Nederland siden jeg er 1/2 nederlandsk OPPDATERING: Portugal 0 - Hellas 2 Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Er dykk klar over at eit patron belte koster over 500 kr. det er forkasteligt. Når skal all denne overprisingen stope!!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Er dykk klar over at eit patron belte koster over 500 kr. det er forkasteligt. Når skal all denne overprisingen stope!!! Kjøp laserskriver Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Er dykk klar over at eit patron belte koster over 500 kr. det er forkasteligt. Når skal all denne overprisingen stope!!! Kjøp laserskriver Det er ikke alle som driter penger som deg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg gjør ikke egentlig det, man sparer penger i lengden hvis man kjøper Laserskriver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Hellas vant 2-1 over Portugal. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Hellas vant 2-1 over Portugal. Too bad, jeg er ikke interessert i fotball, men allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg