Staalkontroll Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Da var det på tide å dra på jobb i dyreparken... Tror det blir mye stress i dag.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ahh... Dæven, visste ikke at normenn hadde så mye peil på musikk Nå skal Biosphere og Nils Petter Molvær settes i elske hyllen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Den onde gutten er borte! Hmmm... det var hyggelig i går.... bra jeg ikke fikk ferie! Typen min fylte 18! Overnattet hos ham! *Kos med ham* Endret 12. juni 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skal hilse alle fra zed(tor)! Tor sier:hils og si at jeg har stor tiss da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skal hilse alle fra zed(tor)! Tor sier:hils og si at jeg har stor tiss da Jau.. Ingenting er som å våkne til KoRn - Dead Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skal hilse alle fra zed(tor)! Tor sier:hils og si at jeg har stor tiss da ...Og du sa det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Skal hilse alle fra zed(tor)! Tor sier:hils og si at jeg har stor tiss da ...Og du sa det. Hehe, jau...kanskje de har en liten...flørt på gang? Neida..men skal ordne mat..er sulten. np: Slipknot - Gently Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Så klart sier hun det, Zeeeeed is da man. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Hmm, var forumet nede nå nettopp? Eller er det bare Opera som ikke vil være grei mot meg.. Endret 12. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hmm, var forumet nede nå nettopp? Eller er det bare Opera som ikke vil være grei mot meg.. Nope, det har vært oppe hele tiden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Så klart sier hun det, Zeeeeed is da man. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Omg jeg kjeder meg! Lurer på om jeg skal være sjåfør i kveld.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hmm, var forumet nede nå nettopp? Eller er det bare Opera som ikke vil være grei mot meg.. Jeg kom ikke inn tidligere idag Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeje folkens.. HAr for dere som leste siste post her av meg ikke vært her så mye av diverse grunner. Men frykt ikke. jeg kommer ikke tilbake enda. Selv om endel ting har løst seg ganske bra nå. Grunnen til at jeg ikke blir her så mye er at jeg skal på talttur med kalssen, og dagen etter det drar jeg til spania. Der blir jeg i 7 uker. Kommer altså hjem igjen 6. August.. Men skal komme med noen bilder og ting mens jeg er der jeg. har jo mobil og adsl i huset der. kos dere folkens, ha en fin sommer alle. Vi snakkes garantert igjen 7. August... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeje folkens.. HAr for dere som leste siste post her av meg ikke vært her så mye av diverse grunner. Men frykt ikke. jeg kommer ikke tilbake enda. Selv om endel ting har løst seg ganske bra nå. Grunnen til at jeg ikke blir her så mye er at jeg skal på talttur med kalssen, og dagen etter det drar jeg til spania. Der blir jeg i 7 uker. Kommer altså hjem igjen 6. August..Men skal komme med noen bilder og ting mens jeg er der jeg. har jo mobil og adsl i huset der. kos dere folkens, ha en fin sommer alle. Vi snakkes garantert igjen 7. August... Fint Mac-Gyver Få se noen bilder der nede i fra så vi vet hva vi går glipp av Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Jeg vil å til Spania Endret 12. juni 2004 av kaiern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 When you were here before, couldn't look you in the eye You're just like an angel, your skin makes me cry You float like a feather In a beautiful world I wish I was special You're so fucking special But I'm a creep, I'm a weirdo What the hell am I doing here? I don't belong here I don't care if it hurts, I want to have control I want a perfect body, I want a perfect soul I want you to notice, when I'm not around You're so fucking special I wish I was special But I'm a creep, I'm a weirdo What the hell am I doing here? I don't belong here, ohhh ohhhh She's running out again.... She's running out, she's run, run, run, run....run.... Whatever makes you happy Whatever you want You're so fucking special I wish I was special But I'm a creep, I'm a weirdo What the hell am I doing here? I don't belong here I don't belong here Genialt..rett og slett.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Been here before Been here before couldn't say I liked it Do I start writing all this down? Just let me plug you into my world Can't you help me be uncrazy? Name this for me, heat the cold air Take the chill off of my life And if I could I'd turn my eyes To look inside to see what's comin' It comes alive And I die a little more It comes alive Each momnent here I die a little more Then the unnamed feeling It comes alive Then the unnamed feeling Takes me away I'm frantic in your soothing arms I can not sleep in this down filled world I've found safety in this loneliness But I cannot stand it anymore Cross my heart and hope not to die Swallow evil, ride the sky Lose myself in a crowded room You fool, you fool, it will be here soon It comes alive And I die a little more It comes alive Each moment here I die a little more Then the unnamed feeling It comes alive Then the unnamed feeling Treats me this way And I wait for this train Toes over the line And then the unnamed feeling Takes me away Get the fuck out of here I just wanna get the fuck away from me I rage, I glaze, I hurt, I hate It hate it all, why? Why? Why me? I cannot sleep with a head like this I wanna cry, I wanna scream I rage, I glaze, I hurt, I hate I wanna hate it all away Kos sang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nja...ok sang..dog forsatt ikke radiohead kvalitet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Idag er en trist dag...IGJEN. Jaja får snakke med min søster og få litt trøst. Fyllangst er noe dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg