Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
§2 Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe....selv for ikke å skape krangel.

 

Hvem tar neste?  :)

Og det siterer du som nesten ber han pelle seg bort fra SO3?

 

Nei jens, ro deg ned*

Du quotet første punkt, og jeg andre. Var ikke ment på den måten b-real. Hvem tar tredje? :):p

Lenke til kommentar
Spam = Utestengelse!

Ooh... Jasså mister ueland, så dine tråder er hellig. Siste ordet og greier, oi oi oi.

911?

Hva er du du prøver å si? Du prøver vel å leke kul eller noe.

Jeg har ikke ment å provosere noen.

 

Neida. :ermm::whistle:

 

Edit: Eid, Atomet. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Dette skjedde for en stund siden. Jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med at du har bringer dette tilbake, bare på grunn av at jeg sa om jeg synes asiatere så bra eller ikke.

Jeg ville bare fram til et poeng om at du går inn for å provosere i enkelte tilfeller. Mao, jeg ville "vinne" diskusjonen. :)

 

Og det gjorde jeg jo, så.

 

Natta folkens! =)

Lenke til kommentar
Dette skjedde for en stund siden. Jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med at du har bringer dette tilbake, bare på grunn av at jeg sa om jeg synes asiatere så bra eller ikke.

Jeg ville bare fram til et poeng om at du går inn for å provosere i enkelte tilfeller. Mao, jeg ville "vinne" diskusjonen. :)

 

Og det gjorde jeg jo, så.

 

Natta folkens! =)

Og hvofor i helvette er det vits å bringe det fram, når jeg bare svarte ja på et spørsmål.

Lenke til kommentar
Og hvofor i helvette er det vits å bringe det fram, når jeg bare svarte ja på et spørsmål.

hei...hvis dere skal krangle så ta det over PM og ikke på denne måten.

Jeg er ikke interresert i å krangle, bare lurte på hvorfor han plutselig kaller meg spamme kid, bare jeg skriver et lite ja.

Lenke til kommentar

hei...hvis dere skal krangle så ta det over PM og ikke på denne måten.

Jeg er ikke interresert i å krangle, bare lurte på hvorfor han plutselig kaller meg spamme kid, bare jeg skriver et lite ja.

Vel, ta et i PM for slik som jeg ser det så ender dette opp med public flaming.

Lenke til kommentar

God natt nikkor. :love:

 

Nei eg glemte at eg knuste et glass før eg gikk ut eg hadde ikke tid til å plukke den opp da taxien ventet på meg men så kom eg hjen nå og tråkket på en glass bit.

Blør forsatt ganske mye men eg orker ikke å ture ned på legevakten så vi for se imorgen. Er så trøtt at eg bare legger meg nå. God natt.

Lenke til kommentar
God natt nikkor. :love:

 

Nei eg glemte at eg knuste et glass før eg gikk ut eg hadde ikke tid til å plukke den opp da taxien ventet på meg men så kom eg hjen nå og tråkket på en glass bit.

Blør forsatt ganske mye men eg orker ikke å ture ned på legevakten så vi for se imorgen. Er så trøtt at eg bare legger meg nå. God natt.

Du har dine uhell mario :wee:

 

Jaja, jeg tror jeg køyer jeg også. Trenger litt søvn til morgendagen tror jeg.

Jeg tror ikke at jeg skal ut i morgen.

Jeg er bedt på fest hos CeLiCiUm den 19. og jeg trenger pengene til da så jeg utsetter heller festingen til da.

Theme på festen skal være FFB (Full Før Barne-Tv) :mrgreen:

 

Jaja, god natt godt folk og sov godt.

Lenke til kommentar

Synes jeg har stått og ropt hold kjeft ut av vinduet i hele natt, forbanna voksne naboer som raser rundt fulle og hoier, er stille i 10 minutter så begynner de igjenn. Laddet paintball pistolen siste gangen og holdt den klar bak ryggen, men da var de på tur inn :hrm: hadde vært så morsomt å kline en gammel (hard) ball i låret eller leggen på dem...

 

Blir så drit lei av bråket, hvis de bråker i morgen også så blir det ut med en kraftig plankebit i hånden istedenfor å rope hold kjeft ut vinduet så de naboene som faktisk får sove, våkner av meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...