Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altid lurt på det.

 

Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner?

Atomet kan ikke bekrefte noe som helst, han.

 

Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet?

 

Ååååå, Giiiiisle? :innocent::whistle:

Nei, det ble jeg ikke.

Lenke til kommentar
Altid lurt på det.

 

Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner?

Atomet kan ikke bekrefte noe som helst, han.

 

Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet?

 

Ååååå, Giiiiisle? :innocent::whistle:

§1 Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Altid lurt på det.

 

Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner?

Neida, jeg kan ikke bekrefte det. Hvorfor skulle de se dårligere? Det er egentlig sjelden jeg har sett en asiater med briller. Så egentlig tror jeg de har et godt syn, jeg bare trodde at du tulla.

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
§1 Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt.

§2 Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Hvem tar neste? :)

Lenke til kommentar
Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet?

 

Aner ikke hvor du har fått det fra at jeg ble banna på nytt. Og njår du oppfører deg sånn, misunner jeg i hvert fall ikke deg.

Okei, det har jeg heller ikke bedt deg om. :)

 

Hva er njår? :shrug:

 

Edit: Takk for flott orddeling. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Altid lurt på det.

 

Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner?

Neida, jeg kan ikke bekrefte det. Hvorfor skulle de se dårligere? Det er egentlig sjelden jeg har sett en asiater med briller. Så egentlig tror jeg de har et godt syn, jeg bare trodde at du tulla.

 

 

Klart syn har de nok ja. Men trur dere de ser et smalere bilde enn oss? At vi ser "mer" enn de?

 

Og kanskje det er derfor du ikke har sett asiatere med bilder, fordi ønene deres mottar mindre lys og holder derfor lenger.

 

Bare egne teorier, skulle likt å sett dette vitenskapelig bevist. :w00t:

 

 

Edit: Mye annet hadde blitt skrevet, så jeg la til en liten qoute.

Edit 2: Leif

Edit 3: Leif :blush:

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Klart syn har de nok ja. Men trur dere de ser et smalere bilde enn oss? At vi ser "mer" enn de?

 

Og kanskje det er derfor du ikke har sett asiatere med bilder, fordi ønene deres mottar mindre lys og holder derfor lenger.

 

Bare egne teorier, skulle likt å sett dette vetenskapelig bevist. :w00t:

Hehe, åja, nå skjønner jeg. jeg tenkte ikke på formen på øynene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...