Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Går det an å være logga inn på to datamaskiner samtidig? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Går det an å være logga inn på to datamaskiner samtidig? Hmm..der sa du noe... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Går det an å være logga inn på to datamaskiner samtidig? Ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm...fjortiser og msn er...vel...ææ.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 http://www.somethingawful.com/ Synes forsiden var morsom nå Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Trur dere asiatere ser mere enn oss? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Trur dere asiatere ser mere enn oss? ja Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Altid lurt på det. Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Altid lurt på det. Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner? Atomet kan ikke bekrefte noe som helst, han. Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet? Ååååå, Giiiiisle? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Altid lurt på det. Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner? Atomet kan ikke bekrefte noe som helst, han. Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet? Ååååå, Giiiiisle? Nei, det ble jeg ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Altid lurt på det. Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner? Atomet kan ikke bekrefte noe som helst, han. Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet? Ååååå, Giiiiisle? §1 Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Altid lurt på det. Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner? Neida, jeg kan ikke bekrefte det. Hvorfor skulle de se dårligere? Det er egentlig sjelden jeg har sett en asiater med briller. Så egentlig tror jeg de har et godt syn, jeg bare trodde at du tulla. Endret 11. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet? Aner ikke hvor du har fått det fra at jeg ble banna på nytt. Og njår du oppfører deg sånn, misunner jeg i hvert fall ikke deg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 §1 Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. §2 Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Hvem tar neste? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Liten spamme-kid, som misunner oss i tråden. Ble ikke du nylig bannet (igjen?) Atomet? Aner ikke hvor du har fått det fra at jeg ble banna på nytt. Og njår du oppfører deg sånn, misunner jeg i hvert fall ikke deg. Okei, det har jeg heller ikke bedt deg om. Hva er njår? Edit: Takk for flott orddeling. Endret 12. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Er det noen her som fortsatt vil ha det gamle forumet tilbake? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Altid lurt på det. Kan du bekrefte dette? Eller er det spekulasjoner? Neida, jeg kan ikke bekrefte det. Hvorfor skulle de se dårligere? Det er egentlig sjelden jeg har sett en asiater med briller. Så egentlig tror jeg de har et godt syn, jeg bare trodde at du tulla. Klart syn har de nok ja. Men trur dere de ser et smalere bilde enn oss? At vi ser "mer" enn de? Og kanskje det er derfor du ikke har sett asiatere med bilder, fordi ønene deres mottar mindre lys og holder derfor lenger. Bare egne teorier, skulle likt å sett dette vitenskapelig bevist. Edit: Mye annet hadde blitt skrevet, så jeg la til en liten qoute. Edit 2: Leif Edit 3: Leif Endret 12. juni 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Er det noen her som fortsatt vil ha det gamle forumet tilbake? Ja. 100 / 100 ganger. Hvertfall SO2. (Og de gamle smilies'ene og den fine stemningen.) Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Klart syn har de nok ja. Men trur dere de ser et smalere bilde enn oss? At vi ser "mer" enn de? Og kanskje det er derfor du ikke har sett asiatere med bilder, fordi ønene deres mottar mindre lys og holder derfor lenger. Bare egne teorier, skulle likt å sett dette vetenskapelig bevist. Hehe, åja, nå skjønner jeg. jeg tenkte ikke på formen på øynene. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg var ikke her da Eller, jeg har en post i 2002, og så min neste i Oktober 2003, er det noen som har et bilde av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg