Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faen ikke dumt :woot:

 

Avslutninga på min ungdomsskoletid ble dog noe spesiell: spiste middag med mamma og pappa (de var skilt og ikke så innmari glade i hverandres åsyn), og det var skikkelig hyggelig. Tok en del bilder og sånn, det var en fin solskinnsdag, og alt var lykke og velstand.

 

Den dagen var siste dagen jeg så pappa i live. Et par dager etter døde han plutselig av en hjerneblødning.

 

Tenk litt på hvor mye folk dere er glade i egentlig er verdt. Jeg har opplevd å helt plutselig miste en av mine nærmeste, helt uten forvarsel. Blir sinnsykt provosert når folk sier "åååh, mamma er så dum, kanke hun bare døøø" og sånt. Jeg vet jo at folk ikke mener det, men likevel. Appreciate life and everything that's good!

 

Jaja. Det ble en avsporing, men husk på å vær glad i folk :)

Lenke til kommentar

Har en god kamerat som nettopp mistet sin søster til hjerneblødning. Hun var gravid i niende måned, falt i koma om natten, og døde nå på onsdag. De fikk heldigvis reddet barnet.

 

Veldig skummelt, og veldig trist.

 

For å sitere en av mine favoritt-komikere, George Carlin:

 

Remember, spend some time with your loved ones, because they are not going to be around forever. Remember, say a kind word to someone who looks up to you in awe, because that little person soon will grow up and leave your side. Remember, to give a warm hug to the one next to you, because that is the only treasure you can give with your heart and it doesn't cost a cent. Remember, to say, "I love you" to your partner and your loved ones, but most of all, mean it. A kiss and an embrace will mend hurt when it comes from deep inside of you. Remember to hold hands and cherish the moment for someday that person will not be there again.

 

Give time to love, give time to speak, and give time to share the precious thoughts in your mind. Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.

Lenke til kommentar
Forøvrig, siden til "Folkeaksjonen mot hvem" er oppdatert. Nå finnes det en smekker banner som folk kan legge inn på sidene sine.

Fint med initiativ Psilocybe, men hva med Folkekaksjonen mot Hva og Hvordan?

 

Kondolerer bfisk. (om du ikke er lei av at det snakkes om det :) )

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Side 666 her, men så har vel det en del med instillinger å gjøre...

 

Jeg skal på sykkeltur med klassen i morgen, vi tar toget til Upsete klokken 0840, så sykler vi derfra til Voss. Overnatter på vandrerhjemmet/ungdomsherberget, så tar vi toget hjem søndag ettermiddag. Dvs. at jeg bør stå opp ca. klokken 0600, og jeg har knapt nok begynnt å pakke enda..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...