K.. Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Whoho! Nå er jeg "offisielt" ferdig på ungdomsskolen... Nettopp vært på avslutning! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er faen ikke dumt Avslutninga på min ungdomsskoletid ble dog noe spesiell: spiste middag med mamma og pappa (de var skilt og ikke så innmari glade i hverandres åsyn), og det var skikkelig hyggelig. Tok en del bilder og sånn, det var en fin solskinnsdag, og alt var lykke og velstand. Den dagen var siste dagen jeg så pappa i live. Et par dager etter døde han plutselig av en hjerneblødning. Tenk litt på hvor mye folk dere er glade i egentlig er verdt. Jeg har opplevd å helt plutselig miste en av mine nærmeste, helt uten forvarsel. Blir sinnsykt provosert når folk sier "åååh, mamma er så dum, kanke hun bare døøø" og sånt. Jeg vet jo at folk ikke mener det, men likevel. Appreciate life and everything that's good! Jaja. Det ble en avsporing, men husk på å vær glad i folk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Woah, det visste jeg ikke. Er vel ikke for sent å komme med mine dypeste kondolanser? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har en god kamerat som nettopp mistet sin søster til hjerneblødning. Hun var gravid i niende måned, falt i koma om natten, og døde nå på onsdag. De fikk heldigvis reddet barnet. Veldig skummelt, og veldig trist. For å sitere en av mine favoritt-komikere, George Carlin: Remember, spend some time with your loved ones, because they are not going to be around forever. Remember, say a kind word to someone who looks up to you in awe, because that little person soon will grow up and leave your side. Remember, to give a warm hug to the one next to you, because that is the only treasure you can give with your heart and it doesn't cost a cent. Remember, to say, "I love you" to your partner and your loved ones, but most of all, mean it. A kiss and an embrace will mend hurt when it comes from deep inside of you. Remember to hold hands and cherish the moment for someday that person will not be there again. Give time to love, give time to speak, and give time to share the precious thoughts in your mind. Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Forøvrig, siden til "Folkeaksjonen mot hvem" er oppdatert. Nå finnes det en smekker banner som folk kan legge inn på sidene sine. HW.no-forumstyret: støtt en god sak, gi FMH gratis reklameplass på toppen av siden. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har en god kamerat som nettopp mistet sin søster til hjerneblødning. Hun var gravid i niende måned, falt i koma om natten, og døde nå på onsdag. De fikk heldigvis reddet barnet. Den er slem... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Forøvrig, siden til "Folkeaksjonen mot hvem" er oppdatert. Nå finnes det en smekker banner som folk kan legge inn på sidene sine. Fint med initiativ Psilocybe, men hva med Folkekaksjonen mot Hva og Hvordan? Kondolerer bfisk. (om du ikke er lei av at det snakkes om det ) Endret 11. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 "Folkeaksjonen mot hvem" har førsteprioritet. Hva og hvordan er ikke et like stort problem, og langt ifra like irriterende. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Tar meg en liten pause fra hw.no. Benytter anledningen til å hilse til søte HalTan *susse massepå* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Tar meg en liten pause fra hw.no. Benytter anledningen til å hilse til søte HalTan *susse massepå* Kritikk er kjipe greier? (ikke svar, jeg vil ikke ha noen debatt her.) EDIT: Folkeaksjonen for autokorrektur i cs-chat? Endret 11. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm. Side 1337 is coming up. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) @bfisk: Wov..now that suck @darkness: javell? VEl, god lykke til utenfor. Ny avatar by the way.. Endret 11. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
hce Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Akkurat nå er vi på side 666 \m/ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm. Side 1337 is coming up. ... ... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Side 666 her, men så har vel det en del med instillinger å gjøre... Jeg skal på sykkeltur med klassen i morgen, vi tar toget til Upsete klokken 0840, så sykler vi derfra til Voss. Overnatter på vandrerhjemmet/ungdomsherberget, så tar vi toget hjem søndag ettermiddag. Dvs. at jeg bør stå opp ca. klokken 0600, og jeg har knapt nok begynnt å pakke enda.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Fikk oppkjøringstime i dag, den store dagen er 5. august. Det vil si, dagen kan bli rævva for den del! Uansett, det er bare å begynne å pleie de berømte sommerfuglene i magen! Dvs. at jeg bør stå opp ca. klokken 0600 Endret 11. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har ikke kommet så langt enda! Har bare kommet til side 178, jeg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har ikke kommet så langt enda! Har bare kommet til side 178, jeg Men så har det seg sånn at du har sånne megalange sider med en milliard poster på hver side Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dvs. at jeg bør stå opp ca. klokken 0600 I know... Kommer ikke til å rekke det jævla toget... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Dvs. at jeg bør stå opp ca. klokken 0600 I know... Kommer ikke til å rekke det jævla toget... 00:20 and ticking... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg