Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skolen vår suger rett og slett!

Jeg har blitt beskyldt for hærverk på toalettet i 9.klasse, og for å ha startet falsk brannalarm i 8.klasse...det er JÆV.LA morro når heel skolen (og familien) trur du har gjort slike ting...Veldig festlig! Ble andmeldt begge gangene, men kom de noe lengre i saken? NEI! og de påstod de hadde vitner til begge delene...masse vitner.....oOO! Ingenting mer skjedde..fikk ikke en unnskyldning engang! Dessuten har vaktmesteren gått rundt og kaldt meg "brannknekker'n" osv...så mora mi tokk det opp med rektor..men de sa ikke no mer... Forbanna dritt skole (vi prater om klyve u skole i skien altså)...

Og den telefonen..den står på meg..men abbonementet står på stefaren min..(som er i arendal atm.)..Jeg sa det rett opp i trynet på rektor idag og, "dette er tyveri!"

******, er det rarti jeg blir forbanna?

Lenke til kommentar
Sto opp og fikk fan meg nesten ikke puste...nesa var fucked og halsen var bare masse slim og drit...

Og DA er det godt med røyk da :mrgreen:

hehe høres godt ut :p

Forkjøla da? håper fan ikke jeg får noe sånt no rett før jul. Hater å være sjuk!

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært og snakket med Fastbikes, og skal levere inn scooteren i morra :D

Levere inn på verksted? Hvem gjør slik? det koster tett + en scooter er en så enkel konstrukson at stort sett alt kan gjøres selv (med unntak av visse ting som krever verkstedspresse eller annet spesialverktøy)

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært og snakket med Fastbikes, og skal levere inn scooteren i morra :D

Levere inn på verksted? Hvem gjør slik? det koster tett + en scooter er en så enkel konstrukson at stort sett alt kan gjøres selv (med unntak av visse ting som krever verkstedspresse eller annet spesialverktøy)

Er ikke så lett hvis man ikke kan noe om motor vettu ;)

Lenke til kommentar
sosohal: føler med deg. noen lærere er bare helt vekke.

Hva mener du?

Jens: Det var en eller tre raringer som var breial mot Anders, så da ville Tobias at vi skulle løpe etter dem og denge dem. :roll:

oi. skrev feil navn, jeg mente bjaa. angående mobiltelefonen som læreren tok, noen lærere er bare helt vekke.

Lenke til kommentar

Sitter å tenker på hva jeg skal ønske meg til jul jeg.

Helt siden min Gsmart gikk tapt så har jeg ønsket meg et digitalkamera.

Men hvis jeg skal være fornøyd så må jeg nokk opp i pris en del ja, pga jeg må ha et kamera med blitz. Gsmarten min nytter det ikke å ta bilder med. Må ha UTROLIG mye lys desverre.

Så jeg sitter å ser på dette:

http://pris.akam.no/vis_produkt.php?product_id=14308

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller aldri mekket da jeg kjøpte moped. Skulle bytte variator på wallaro'en, men visste ikke hvor den satt/hvordan den så ut. Men med en ny i hånda var det bare å begynne å lete... Slik har jeg også byttet sylinder+forgasser+++++ med litt hjelp fra kompiser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...