Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Motherfucker yeah yeah yeah! Nå har jeg vært oppe på ALS (Arendal Lydsystemer) og progga det nye lysbordet deres for fire hoder. De har kjøpt noen feete 250-spothoder som jeg gledere meg til å kjøre live :D :D :D

Og hva i #"%#¤% er en 250-spothode-sakdingsboms? :dontgetit:

en "tofemtispott" er et Moving Head med 250W lyspære og spotprofil. I dette tilfellet var det snakk om

phs-250.jpg

Futurelight FHS-250.

 

For those who still don't get it: it's one of them lighting thingies that hang in the cieling of a concert and does neat things, like moving, and stuff.

Lenke til kommentar
Mario: Du skal ikke på Radio1 greiene i dag då? :p

Muligens faktisk. En kompis nevnte det men var ikke mange som var i humøret til å drikke fort bare for å være i byn for å se det der. Vet ikke.

 

Anyways eg fikk min søster til å passe hundene og nå bestiller eg taxi. Vært ute og trøttet ut demonene og nå er eg klar for mange litere med øl. *love å holde seg unna satans piss (sprit ol..)*

 

:green::w00t::dribble:

Lenke til kommentar
Trodde du skulle ut å drikke i dag jeg... Slått fra deg de planene eller?

Eg sitter og drikker! :green: er oppe hos en kompis. b|real ka sikkert se det på ip elns. Anyways må på dass igje n og vente. :/

 

De har ikke noe mat her så eg skal kjølpe meg noe mat i byn så eg ikke blir for full. Muligens det blir noe radio1 konsert ting idag men halvpaten her vill ikke. Vi for seb.

 

Bbl :hmm::wee::hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...