Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Herregud.... Ok... Fra min del: hold det for deg selv Ikke no godt med mat lengre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Anyways ser dårlig ut idag. Bad feeling om at alt går mot meg idag og det blir ikke noe drikkings på meg. Typisk. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 vist det er nokon som er interisert i å kjøpe eit postkort der satyricon plokker bolmster så er det bare å sende meg 500DM så ordner eg det Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Mario: Du skal ikke på Radio1 greiene i dag då? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg kjenner jeg snart må drite ass.... Ligger en grei kabel oppi endetarmen nå Fin at du ville dele dette med oss Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 vist det er nokon som er interisert i å kjøpe eit postkort der satyricon plokker bolmster så er det bare å sende meg 500DM så ordner eg det hva er det for noe? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ikke spise foran pcen gutt Det er jo det beste stedet å spise... Foran tven er også et godt alternativ... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ikke spise foran pcen gutt Det er jo det beste stedet å spise... Foran tven er også et godt alternativ... ja, men da må man leve med litt ekkel info Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå skal jeg straks på Harry Potter premieren og etter det skal jeg på hyttetur og være borte til søndag Ha en fiiiiin helg Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå skal jeg straks på Harry Potter premieren og etter det skal jeg på hyttetur og være borte til søndag Ha en fiiiiin helg si fra om den er noe god da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå skal jeg straks på Harry Potter premieren og etter det skal jeg på hyttetur og være borte til søndag Ha en fiiiiin helg Skal på den i kveld jeg, håper den er bedre en toeren, som var virkelig elending Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå skal jeg straks på Harry Potter premieren og etter det skal jeg på hyttetur og være borte til søndag Ha en fiiiiin helg Skal på den i kveld jeg, håper den er bedre en toeren, som var virkelig elending HVORDAN KAN DU SI NOE SÅNT? Jeg er forelsket i kapteinen på Griffing-laget jeg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Enern var god, og bøkene er bra, men film to var rett og slett kjedelig. Hadde ikke noe av spenninga fra boka Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Enern var god, og bøkene er bra, men film to var rett og slett kjedelig. Hadde ikke noe av spenninga fra boka syens både 1eren og 2eren var gode filmer jeg skulle gjerne ha vært med RBK Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Skal kanskje å se HP på søndagen, hvis ikke noe annet dukker opp. Hadde tenkt på en liten date da, men vi får se.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har ikke sett noen av harry poter filmene Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Den som kommer på kino i dag e best. Mye bedre enn de andre. Noen andre gode filmer på kino for tiden? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Motherfucker yeah yeah yeah! Nå har jeg vært oppe på ALS (Arendal Lydsystemer) og progga det nye lysbordet deres for fire hoder. De har kjøpt noen feete 250-spothoder som jeg gledere meg til å kjøre live :D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Motherfucker yeah yeah yeah! Nå har jeg vært oppe på ALS (Arendal Lydsystemer) og progga det nye lysbordet deres for fire hoder. De har kjøpt noen feete 250-spothoder som jeg gledere meg til å kjøre live :D Og hva i #"%#¤% er en 250-spothode-sakdingsboms? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå har jeg sommmerferie da! Eller jeg må kanskje ta meg en tur på skolen om en uke men det er bare koselig å si god sommer til de i klassen min da Skal snart dra og sove hos typen min da, han blir atten imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg