Hoel Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 God morgen ja. Altfor tidlig å våkne det her ass Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm, x'r har rimelig makt over folk ja, som dere snakka om her før. X'n ringte i dag tidlig å lurte på om jeg kunne ringe til jobben og si jeg ble litt seinere så jeg kunne ordne noe for henne.. jaja.. og kom 1.5 time for sent på jobb.. går greit her siden det er eksamen osv nå men er likevel litt utrolig å tenke på.. *drikke iste og spise new energy* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 *ringe til jobb* "hei, jeg blir 1,5 time senere i dag jeg, fordi jeg må hjelpe x'en med noe". "om hun er syk? neida, hun trengte bare hjelp til å flytte sofaen" Har en kul arbeidsgiver, du, som lar deg komme for seint for å hjelpe x'en Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 var vel ikke helt sånn jeg sa det til han da men dere jenter har makt scary tougth.. jaja *reformat en pc* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 the power of loooooove! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) YAY! Jeg kom pokker med ikke opp i eksamen!! *kose å kysse på skolen* Endret 11. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 YAY!Jeg kom pokker med ikke opp i eksamen!! *kose å kysse på skolen* Gratulerer Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 I dag våknet jeg, besvimte... og la meg igjen. Så da er jeg hjemme fra skolen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Håh håh! Au... Kan tenke meg de følte seg temmelig smarte der...huff. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 I dag våknet jeg, besvimte... og la meg igjen. Så da er jeg hjemme fra skolen Igjen? Ikke bra med mye fravær fra skolen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 I dag våknet jeg, besvimte... og la meg igjen. Så da er jeg hjemme fra skolen Blod- eller jernmangel? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Igjen? Ikke bra med mye fravær fra skolen Orden og oppførsel er jo allerede satt - er ikke noe de kan gjøre nå. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har du vært hos legen? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har du vært hos legen? Nei, jeg gidder ikke dra bare fordi jeg har besvimt et par ganger. Sikkert pga vannmangel i kroppen ellerno. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har du vært hos legen? Nei, jeg gidder ikke dra bare fordi jeg har besvimt et par ganger. Sikkert pga vannmangel i kroppen ellerno. et par ganger? da burde du dra til legen eller drikke mer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har du vært hos legen? Nei, jeg gidder ikke dra bare fordi jeg har besvimt et par ganger. Sikkert pga vannmangel i kroppen ellerno. et par ganger? da burde du dra til legen eller drikke mer Øl, øl å mere øl Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har du vært hos legen? Nei, jeg gidder ikke dra bare fordi jeg har besvimt et par ganger. Sikkert pga vannmangel i kroppen ellerno. et par ganger? da burde du dra til legen eller drikke mer Øl, øl å mere øl finnes annen drikke enn øl og ting med alkehol da, vann, melk, brus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg