Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yess endelig ferdig med eksamen :thumbup:

Og nå er det fri i morgen, og en uke med bare sløving :thumbup:

Ltt merkelig hvor fort ungdomsskolen egentlig gikk, og det her er den siste uka med klassen. er egentlig veldig fornøyd med ungdomsskole tiden, har hatt gode lærere og et bra klassemiljø.

Lenke til kommentar
Yess endelig ferdig med eksamen :thumbup:

Og nå er det fri i morgen, og en uke med bare sløving :thumbup:

Ltt merkelig hvor fort ungdomsskolen egentlig gikk, og det her er den siste uka med klassen. er egentlig veldig fornøyd med ungdomsskole tiden, har hatt gode lærere og et bra klassemiljø.

Ungdomskole tida er noe som jeg savner egentlig.

Klasse med mersk og celeborn..hihi, det var tider.

Man ble annklaget av lærerene for å drive psykisk terror mot andre elever :wee:

Lenke til kommentar
Yess endelig ferdig med eksamen  :thumbup: 

Og nå er det fri i morgen, og en uke med bare sløving  :thumbup:

Ltt merkelig hvor fort ungdomsskolen egentlig gikk, og det her er den siste uka med klassen. er egentlig veldig fornøyd med ungdomsskole tiden, har hatt gode lærere og et bra klassemiljø.

Ungdomskole tida er noe som jeg savner egentlig.

Klasse med mersk og celeborn..hihi, det var tider.

Man ble annklaget av lærerene for å drive psykisk terror mot andre elever :wee:

Koselig å bli beskyldt for sånne ting... på min skole er egentlig det værste at det veldig mange som har gode karakterer 5,3-5,7 i snitt og da kan det være vanskelig for de med 3,0-4,0 i snitt.

Endret av AniWal
Lenke til kommentar

Det skjedde på barneskolen med to i klassen min, ble en svær sak utav det med foreldremøter og ekstrakonferanser for de to det gjaldt. og det var for en replikk som lød ca slik : **** er dum. Og jeg håper de fleste skjønner at en sånn replikk ikke skader en normal og oppegående person.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...