b-real Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 *teste om folk leser SO3* Anette_87, rediger signaturen din. Du har ikke lov å ha size som er noe større en 1. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Lufen: Kan du kretsene bra? ja, læreren holdt på med det i 4 timer i dag så det går nok bra gl hf Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Lufen: Kan du kretsene bra? ja, læreren holdt på med det i 4 timer i dag så det går nok bra gl hf Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Da bestiller jeg Dark side of the Moon og Ok Computer, eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Da bestiller jeg Dark side of the Moon og Ok Computer, eller? Meget kloke valg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Indeed. Ville slengt på Tool's "Ænima" også. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Indeed. Ville slengt på Tool's "Ænima" også. Tja, kanskje det, vet ikke om jeg har nok penger Eller, har jo det, men sparer til noe annet egentlig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Som du vil. To fantastiske album uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Som du vil. To fantastiske album uansett. Omg...smilyen er fan ikke transparent en gang..svakt.. Jaja, jeg drar hjem. Har vært å møtt Vibeke. Fasinerende menneks. Og så søt Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Som du vil. To fantastiske album uansett. Ok da, tar meg råd til det da. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Yess endelig ferdig med eksamen Og nå er det fri i morgen, og en uke med bare sløving Ltt merkelig hvor fort ungdomsskolen egentlig gikk, og det her er den siste uka med klassen. er egentlig veldig fornøyd med ungdomsskole tiden, har hatt gode lærere og et bra klassemiljø. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ferdig med eksamen jeg og! jeg fikk faktisk 6! selv om jeg møtte opp uten noen øvinger osv.. snill sensor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Yess endelig ferdig med eksamen Og nå er det fri i morgen, og en uke med bare sløving Ltt merkelig hvor fort ungdomsskolen egentlig gikk, og det her er den siste uka med klassen. er egentlig veldig fornøyd med ungdomsskole tiden, har hatt gode lærere og et bra klassemiljø. Ungdomskole tida er noe som jeg savner egentlig. Klasse med mersk og celeborn..hihi, det var tider. Man ble annklaget av lærerene for å drive psykisk terror mot andre elever Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 *teste om folk leser SO3* Anette_87, rediger signaturen din. Du har ikke lov å ha size som er noe større en 1. Skal fikse det nå.. Ny regel eller er det ingen som har lagt merke til det før bare? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ..er det ingen som har lagt merke til det før bare? Jaja, men da er det leggetid. Skal steike meg ei pizza og så skal det lalles for jeg er dautrøtt. For lite søvn i de siste dagene Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Man ble annklaget av lærerene for å drive psykisk terror mot andre elever Du savner det? Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Yess endelig ferdig med eksamen Og nå er det fri i morgen, og en uke med bare sløving Ltt merkelig hvor fort ungdomsskolen egentlig gikk, og det her er den siste uka med klassen. er egentlig veldig fornøyd med ungdomsskole tiden, har hatt gode lærere og et bra klassemiljø. Ungdomskole tida er noe som jeg savner egentlig. Klasse med mersk og celeborn..hihi, det var tider. Man ble annklaget av lærerene for å drive psykisk terror mot andre elever Koselig å bli beskyldt for sånne ting... på min skole er egentlig det værste at det veldig mange som har gode karakterer 5,3-5,7 i snitt og da kan det være vanskelig for de med 3,0-4,0 i snitt. Endret 10. juni 2004 av AniWal Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 @ Earendil, ja jeg savner det @ AniWal, vel vi snakket drit om hverandre og var på en måte "nedlatende" mot hverandre og en til, som var med på det. Men læreren forsto aldri det. Men...lalletid. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det skjedde på barneskolen med to i klassen min, ble en svær sak utav det med foreldremøter og ekstrakonferanser for de to det gjaldt. og det var for en replikk som lød ca slik : **** er dum. Og jeg håper de fleste skjønner at en sånn replikk ikke skader en normal og oppegående person. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nå har jeg fått massasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg