Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes jo enkelte som faktisk har litt høyere prestasjoner enn andre, og som kanskje forventer å få en sekser! Det er _litt_ irriterende når folk på gruppa ødelegger for dem!

 

(Du ødela sikkert ikke for dem RzrBK, det er bare et prinsipp :))

Jeg hadde høye forventninger selv. Ikke min feil at jeg ikke gadd å dra. OK, jeg ødela litt selv, jeg KUNNE ha dratt, men det hun er sur for er fordi jeg ikke sa ifra (noe jeg gjorde). Jenter asååååå :thumbdown:

Lenke til kommentar
HOHOHO, jeg gidder aldri å gjøre noe på prosjekter, men har bra karakterer utenom, og da jeg alltid er på ei bra gruppe tror de at jeg gjør noe, og jeg får god karakter. :)

Det er bare dårlig gjort mot gruppa. Det er alltid jeg som gjør mest, og når jeg er borte for en gangs skyld, klikker alle. Mongiser.

Lenke til kommentar
Jeg hater gruppearbeid av den grunn at man er nødt til å samarbeide med folk som ikke gidder å gjøre noe, og trekker ned en karakter. Hater at jeg skal stemples for andres arbeid.

 

Og Anette: En femmer er bra, men er sekser er bedre. Opp og frem!

helt enig der bfisk, kjedelig å være på grupper med folk som ikke gidder eller lager ting som de selv ser at suger hardt

Lenke til kommentar
HOHOHO, jeg gidder aldri å gjøre noe på prosjekter, men har bra karakterer utenom, og da jeg alltid er på ei bra gruppe tror de at jeg gjør noe, og jeg får god karakter. :)

Og du er sikkert også veldig populær på gruppen.

Tja, jeg GJØR det jeg skal, det er bare det at det ikke er så bra. De vurderer det JEG gjør, men på en eller annen måte får jeg bra karakter allikevel.

 

Og uansett, jeg er på gruppe med vennene mine :)

Lenke til kommentar
Hadde min siste mattetime idag :)

 

Jeg også :w00t:

Det var de siste undervisningstimene..

 

 

hater somregel gruppearbeid jeg også, men hater gruppefremføring enda mer. Hadde en på onsdag, skulle egentlig lage film men han som hadde kameraet gadd ikke dra på skolen den ene dagen vi hadde muligeht til å filme.. Men heldigvis måtte læreren sette karakterer en dag eller to før så det trakk ikke ned på min norsk muntlig..

Lenke til kommentar

Jau folkens!.. Da er jeg tilbake fra klasseturen på Idre Fjäll i Sverige.

Det var tidenes kjedeligste klassetur, den lokale sjappa "Ica" stengte jo selvfølgelig kl.5 og vi kom frem dit sånn i halv 5tiden. Så vi måtte beine ned på butikken for å kjøpe mat, digg og drikke (erhmm.. Red Bull og Cola bare..).

Ellers var det bare minigolf og basseng i nærheten, ikke de helt store aktivitetene.

Så var det en hel natt med tullinger som kaster sjongleringsballer rundt i hytten, tømmer krydder i munnen på de som sover og mere til.

Men det var ikke så gøy som det høres ut.

Bilder kommer opp i løpet av kvelden/morgendagen på http://www.befs.no

 

Hytten vi lå på blir da kalt "Dähliehyttan" (http://www.idrefjall.se/sommar_2004/dahlie_hytt_2.shtml).. 400kvadrat, med boblebad og greier :D . Jeg bodde da såklart i "Konge svitten", det største soverommet med stor dobbel himmelseng (som forresten ikke er noe gøy når man ligger i den alene...)..

Vi måtte ståopp kl7 i morgest pga. at vi skulle jo vaske den hærsens store "hytten". Vi måtte ut kl 10 og bussen gikk jo selvfølgelig ikke før kl 13.. Så vi satt en hel gjeng på bowlingbanen i et par timer trøtte som strømper...

 

Gøy å være hjemme til internett igjen!.. :woot:

Lenke til kommentar

Ahhh, nettopp kommet hjem fra trening. Pokker hvor tungt det egentlig kan være med Cheerleading (jepp, du leste riktig).

 

Jeg har ca. 5 timer i morgen, og 5 forskjellige fag i de timene. På mandag har jeg fri, på tirsdag får jeg vite om og eventuelt hva jeg kommer opp i. På onsdag har jeg fri (tror jeg), på torsdag har jeg vel også fri (hvis jeg ikke kommer opp i noe), og på fredag må jeg komme å hente karakterer, samt spise frokost på skolen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...