Suppelars2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (over et år gammalt bilde, forresten) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Luremus, klatremus.... a bitch goes by many different names Jeg vil også ha autograf...på tærne. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 http://home.no/haltan/autograf.gif (over et år gammalt bilde, forresten) NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Da drar jeg på retard skoleavs. Siste gang klassen vår er samlet, og takk for det Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!! Synes aldri jeg får noe respons på bildene jeg legger ut. You damn bitches! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fy faen, klassetrinnet mitt var på telttur i går og i dag. Sinnsykt så fælt, det pøsregna, masse mygg osv. I tillegg var det ikke dekning på mobilen så jeg kunne sjekke nyheter Håper ikke jeg dreper tråden nå Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Synes aldri jeg får noe respons på bildene jeg legger ut. You damn bitches! Har jeg ikke alltid sagt hvor pulbar du er Nei du drepte ikke tråden Endret 10. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 *Husj nå, resten tar vi over msn* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Beveger kul meg til: HIPHOP\Psycho realm\psycho realm - enemy of the state.mp3 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 RBK: hvem på avatar? jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Ihvertfall ikke Thea Thea Cathrine Nå skal snart sjæææsjten komme! Skal vise han hvor fine bildene ble! Endret 10. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nå er så jævla forbanna!!! At det er mulig å være så TULLING!! I dag skulle vi egentlig ha økonomiprosjekt, og i dag tidlig så gadd jeg som sagt ikke å dra, så jeg sendte melding til en jente på gruppa. Og nå klikker venninna mi helt og sier jeg ødela prosjektet og at det var min feil at de fikk 5 og ikke 6 og bla bla bla..tror jeg drar på den hytteturen og driter i henne after all Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 OH MY! VI FIKK IKKE 6. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nå er så jævla forbanna!!! At det er mulig å være så TULLING!! I dag skulle vi egentlig ha økonomiprosjekt, og i dag tidlig så gadd jeg som sagt ikke å dra, så jeg sendte melding til en jente på gruppa. Og nå klikker venninna mi helt og sier jeg ødela prosjektet og at det var min feil at de fikk 5 og ikke 6 og bla bla bla..tror jeg drar på den hytteturen og driter i henne after all En femmer er jo dritbra da! Teite kjærring som skylde på deg da Har akkurat jogga i en time jeg Med et kvarters pause ved ebbestadvannet da, fint vær idag Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Akkurat vært ute å jogget jeg au... DEILIG Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Dakaj Thea... Vi fikk 4/5 istedenfor 6 på Øk. prosjekt fordi vi glemte å levere logg Vi gjorde hele prosjektet på 1 og en halv dag da Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det finnes jo enkelte som faktisk har litt høyere prestasjoner enn andre, og som kanskje forventer å få en sekser! Det er _litt_ irriterende når folk på gruppa ødelegger for dem! (Du ødela sikkert ikke for dem RzrBK, det er bare et prinsipp ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg