CFD Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Halloen folkens.. Har akkurat hatt prøve som jeg var mer eller mindre uforbredt på , kanskje grunnet at det kom folk til meg tidlig på fredag og dro sent på Søndag... jaja.. Kan ikke si at jeg angrer ,men det er litt plagsomt at man er litt uforbredt til prøver. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva hadde du prøve i dah? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 SMPS eller Switsjmode powersupply. Slike som sitter i datamaskiner osv.. Det er heavy stuff altså.. Men kom meg igjennom prøven ,men om det blir noe bra er noe annet.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ok, det skjønte jeg ingenting av. Nå har jeg lit gymlekser å gjøre, får gjøre de med en gang så slipper jeg å gjøre de i siste liten. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 bah, alt må være bedre enn norsk srkrive dag, sidemål. Grrgrr det er ikke no digg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 BAH! Kom nettopp hjem fra skolen, det vil si, jeg gikk hjem 3 timer for tidlig. Har sinnsykt vondt i hodet :grine: Prøver å puste liv i bandanatråden btw Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 må ikke syte HalTan her sitter jeg å har økonomi Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jah da var nesten 4 timer med søvn unnagjort *grin*. Tror jeg føler meg i godt humør. Skal en tur på cafe å prate litt skit. Hørte en litt bra sang bra sang med chris isaac i natt. Den heter things go wrong, litt slow, men likte den. Får ikke tak i den på kazaa.....aldri opplevd å aldri finne en sang der....ARGH!!!! Showdog: Raven Shield Clanmatch. ( mitt bidrag til gaming på forumet, liker ikke BF eller CS) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nå har jeg nettopp styrt amotor! og alt! muahaa. pwned haltan.. må stikke.. snakkes folks.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hehe take care. hvor du skal da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg driver og gjør ikkenoe jeg. Slapper av og sitter og beundrer megselv i et speil som vi har her... Altså sitter og drømmer om kvelden.. Må desverre hjemmom uansett.. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Altså Term, nå blir jeg litt oppgitt altså (ja jeg skriver som CFD 4 phun ) Jeg sjekket nettopp Kazaa Lite K++ og fant mp3-filen du skrev om for noen poster siden. Så ikke kom å si at Kazaa ikke har sanger ass. Så hvis du kommer inn på IRC-nettverket så kan jeg sikkert DCC-sende deg filen altså. Nå sitter jeg her å hører på "You spin me around". Det er coverlåt altså, med Marilyn Manson. : Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 dritbra altså folkens! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Idag ER JEG FORBANNA! Kom på skolen idag, vi hadde matematikk..Så hadde jeg glemt å skru av ringelyden på mobilen min, så sendte en jente i klassen min melding til meg..Og det peip no vakent! Men matte læreren trudde bare det var klokka siden jeg kikka på klokka.. Så etter det la jeg telefonen min, en Sony Ericsson T200 under pulten (liten hylle). Da så hun at standby lyset blinket, og hun tok den under pulten min... Og ikke nok med det, da jeg skulle opp på kontoret og hente den etter dagen, så sa kontor kjerringa at jeg måtte ha en av mine foresatte til å hente den...Så nå gidder ikke mora mi å hente den før fredag! ****** jeg er så forbanna!!! Viss jeg ikke får den imorgen på skolen, så klikker jeg...TOTALT!!! ps. ser dere noe på nyhetene ikveld om no skole brann i skiens området.....haha Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 uff, framføring av religionsprosjekt i dag Gikk ikke så bra gitt, gir nå rimelig f**n når det gjelder islam da ;D Lenke til kommentar
knert Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sosohal: føler med deg. noen lærere er bare helt vekke. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det er så kjipt det, på den måten digger jeg vidregående, lærerene gir ******. Idag hadde vi heldagsprøve i nynorsk, læreren stikker av 30 min av og til, alle snakker sammen, mobiler ringer osv. Også mens læreren er der, da går man bare ut. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sosohal: føler med deg. noen lærere er bare helt vekke. Hva mener du? Jens: Det var en eller tre raringer som var breial mot Anders, så da ville Tobias at vi skulle løpe etter dem og denge dem. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Heldig der du da sjefen.. Her så sitter vi og jobber som bare pokkern.. Og klager over oppgavene.. Når 40% av oppgaven er så vanskelig at nesten ingen klarte den så er det noe galt.. Menmen.. Får vente til Mandag vet og se om det virkelig var slik som jeg trodde. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 blaaablablala... Og ikke nok med det, da jeg skulle opp på kontoret og hente den etter dagen, så sa kontor kjerringa at jeg måtte ha en av mine foresatte til å hente den...Så nå gidder ikke mora mi å hente den før fredag! ****** jeg er så forbanna!!! Viss jeg ikke får den imorgen på skolen, så klikker jeg...TOTALT!!! Hvis mobilen står i ditt navn og du har et abbn på den telefonen som ikke krever samtykke av foreldrene for at du skal ha så trur jeg faktisk ikke de har lov å holde telefonen tilbake. Ut dagen er greit, men ikke så lenge. Det er ikke skolen eiendom den telefonen. Er slik at jeg nesten hadde anmeldt skolen for "tyveri" ... Eller læreren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg