Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Halloen folkens.. Har akkurat hatt prøve som jeg var mer eller mindre uforbredt på , kanskje grunnet at det kom folk til meg tidlig på fredag og dro sent på Søndag...

jaja.. Kan ikke si at jeg angrer ,men det er litt plagsomt at man er litt uforbredt til prøver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jah da var nesten 4 timer med søvn unnagjort *grin*. Tror jeg føler meg i godt humør. Skal en tur på :wow: cafe :wow: å prate litt skit. Hørte en litt bra sang bra sang med chris isaac i natt. Den heter things go wrong, litt slow, men likte den. Får ikke tak i den på kazaa.....aldri opplevd å aldri finne en sang der....ARGH!!!!

Showdog: Raven Shield Clanmatch. ( mitt bidrag til gaming på forumet, liker ikke BF eller CS)

Lenke til kommentar

Altså Term, nå blir jeg litt oppgitt altså (ja jeg skriver som CFD 4 phun :D)

Jeg sjekket nettopp Kazaa Lite K++ og fant mp3-filen du skrev om for noen poster siden. Så ikke kom å si at Kazaa ikke har sanger ass.

Så hvis du kommer inn på IRC-nettverket så kan jeg sikkert DCC-sende deg filen altså.

Nå sitter jeg her å hører på "You spin me around". Det er coverlåt altså, med Marilyn Manson.

:p:

Lenke til kommentar

Idag ER JEG FORBANNA!

Kom på skolen idag, vi hadde matematikk..Så hadde jeg glemt å skru av ringelyden på mobilen min, så sendte en jente i klassen min melding til meg..Og det peip no vakent! Men matte læreren trudde bare det var klokka siden jeg kikka på klokka.. Så etter det la jeg telefonen min, en Sony Ericsson T200 under pulten (liten hylle). Da så hun at standby lyset blinket, og hun tok den under pulten min...

Og ikke nok med det, da jeg skulle opp på kontoret og hente den etter dagen, så sa kontor kjerringa at jeg måtte ha en av mine foresatte til å hente den...Så nå gidder ikke mora mi å hente den før fredag! ****** jeg er så forbanna!!!

Viss jeg ikke får den imorgen på skolen, så klikker jeg...TOTALT!!!

ps. ser dere noe på nyhetene ikveld om no skole brann i skiens området.....haha

Lenke til kommentar

Heldig der du da sjefen.. Her så sitter vi og jobber som bare pokkern..

Og klager over oppgavene.. Når 40% av oppgaven er så vanskelig at nesten ingen klarte den så er det noe galt.. Menmen.. Får vente til Mandag vet og se om det virkelig var slik som jeg trodde.

Lenke til kommentar
blaaablablala...

Og ikke nok med det, da jeg skulle opp på kontoret og hente den etter dagen, så sa kontor kjerringa at jeg måtte ha en av mine foresatte til å hente den...Så nå gidder ikke mora mi å hente den før fredag! ****** jeg er så forbanna!!!

Viss jeg ikke får den imorgen på skolen, så klikker jeg...TOTALT!!!

Hvis mobilen står i ditt navn og du har et abbn på den telefonen som ikke krever samtykke av foreldrene for at du skal ha så trur jeg faktisk ikke de har lov å holde telefonen tilbake.

Ut dagen er greit, men ikke så lenge. Det er ikke skolen eiendom den telefonen. Er slik at jeg nesten hadde anmeldt skolen for "tyveri" ... Eller læreren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...