b-real Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hehe, hu slapp å gjøre så mye, var bare å si til meg at "Dit vil jeg" "Ja ok", neste deg på narvesn "Skal plukke opp billeter jeg" også "Her kjærsten min" Men de beste (MDB) kommer jo på quarten ( mener jeg å huske ) Synd man ikke er noe konsert/festival meneske. Æ lik mæ bæst foran datan ja Man skal skjemme de bort Men da legger jeg meg. Skulle ha lagt meg kl 22 i dag egentlig, men noen ville det anneledes. Jaja, da koier jeg. God natt. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hehe, jo da trengs det Er vel natta på meg og snart, tror jeg. Hvis ikke et MMORPG spill kaprer min interesse nå da Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hmm. ligger alle å såver? Jeg har IKKE fri imårra :| Møkka skole Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sånn.. da var jeg klar for køyen. Har fikset litt på siden min, blant annet lagt til en haug med tekst under "meninger".. så hvis noen skulle være interessert i å ta en titt; http://www.psilocybe.tk Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Genialt Psilocybe, er enig med deg på aller fleste punktene, skatere i bergen driter jeg hardt i men Kult å finne folk med like meninger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kul siden psilocybe. Stemmer det med skaterne! Anyways eg tror eg kubber. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I det siste har jeg skulket altfor mye. Har tenkt å dra på skolen de to siste timene, da. Er bare det at jeg er så sinnsykt skolelei. ORKER IKKE MEEER Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I det siste har jeg skulket altfor mye. Har tenkt å dra på skolen de to siste timene, da. Er bare det at jeg er så sinnsykt skolelei. ORKER IKKE MEEER Hold ut! Er sykt skolelei jeg også... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I det siste har jeg skulket altfor mye. Har tenkt å dra på skolen de to siste timene, da. Er bare det at jeg er så sinnsykt skolelei. ORKER IKKE MEEER Det ble visst til at jeg ikke drar på de to siste timene. I morgen skal jeg dra og etter det skal jeg dra hver jævla dag fram til sommerferien. *sur på seg selv* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Da fikk jeg stemplet Kjennnelse Tjenestedyktig... Men slapp å gå inn i militæret i år... Fikk 1 år utsettelse Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ahh, helg! Fri imorgen. Vanlig skoledag på man, rydde på tirsdag, møte på ons. for å vite om jeg har kommet opp i muntlig eller ei, studiedag på tor, og eksamen (eller ikke *håpe*) på fredag. Fri mandag og tirsdag, hente karakterene () på onsdag så grilling og pilsning med klasse og lærer i frognerparken! Kos! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ahh, helg! Fri imorgen. Vanlig skoledag på man, rydde på tirsdag, møte på ons. for å vite om jeg har kommet opp i muntlig eller ei, studiedag på tor, og eksamen (eller ikke *håpe*) på fredag. Fri mandag og tirsdag, hente karakterene () på onsdag så grilling og pilsning med klasse og lærer i frognerparken! Kos! Skal til frognerparken på Tirsdag jeg da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Arrg! igår skrev en kompis at på fredag var det fylla oppe hos han men eg har bare 150kr og sitter her med 2 hunder. De kan ikke være alene sammen fordi tispen her ikke tåler jyplingen santoz. Hun kan være hjemme alene i 12timer uten problemer men "lillegutten" her bli jo krakilsk bare eg går ned og henter posten osv... min mor nekter å passe han fordi alt han gjør eg å grine (ja grine han klynker ikke med hyl griner som en unge) EG VIL DRIKKE!!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Arrg! igår skrev en kompis at på fredag var det fylla oppe hos han men eg har bare 150kr og sitter her med 2 hunder. De kan ikke være alene sammen fordi tispen her ikke tåler jyplingen santoz. Hun kan være hjemme alene i 12timer uten problemer men "lillegutten" her bli jo krakilsk bare eg går ned og henter posten osv... min mor nekter å passe han fordi alt han gjør eg å grine (ja grine han klynker ikke med hyl griner som en unge) EG VIL DRIKKE!!! liten kule mellom øya på hundene fikser det kjapt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 liten kule mellom øya på hundene fikser det kjapt Ikke si sånn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 liten kule mellom øya på hundene fikser det kjapt leste du tankene mine? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 liten kule mellom øya på hundene fikser det kjapt leste du tankene mine? Hunde-elsker? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fri mandag og tirsdag, hente karakterene () på onsdag så grilling og pilsning med klasse og lærer i frognerparken! Kos! Er ikke dere bare 15-16 år? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vi er 16-17. Læreren gir vel ganske så blanke. Alle gutta sitter med bouch i timen, inkludert læreren. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Han bomma sikkert på h og traff p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg