Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hehe, hu slapp å gjøre så mye, var bare å si til meg at "Dit vil jeg" :p

"Ja ok", neste deg på narvesn "Skal plukke opp billeter jeg"

også "Her kjærsten min" ;):love:

 

Men de beste (MDB) kommer jo på quarten ( mener jeg å huske )

Synd man ikke er noe konsert/festival meneske.

Æ lik mæ bæst foran datan ja

Man skal skjemme de bort ;)

 

Men da legger jeg meg. Skulle ha lagt meg kl 22 i dag egentlig, men noen ville det anneledes.

Jaja, da koier jeg. God natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I det siste har jeg skulket altfor mye. Har tenkt å dra på skolen de to siste timene, da. Er bare det at jeg er så sinnsykt skolelei. ORKER IKKE MEEER :cry:

Det ble visst til at jeg ikke drar på de to siste timene. I morgen skal jeg dra og etter det skal jeg dra hver jævla dag fram til sommerferien. *sur på seg selv*

Lenke til kommentar
Ahh, helg! Fri imorgen. Vanlig skoledag på man, rydde på tirsdag, møte på ons. for å vite om jeg har kommet opp i muntlig eller ei, studiedag på tor, og eksamen (eller ikke *håpe*) på fredag. Fri mandag og tirsdag, hente karakterene (:() på onsdag så grilling og pilsning med klasse og lærer i frognerparken! Kos!

Skal til frognerparken på Tirsdag jeg da :p

Lenke til kommentar

Arrg! igår skrev en kompis at på fredag var det fylla oppe hos han men eg har bare 150kr og sitter her med 2 hunder. De kan ikke være alene sammen fordi tispen her ikke tåler jyplingen santoz. Hun kan være hjemme alene i 12timer uten problemer men "lillegutten" her bli jo krakilsk bare eg går ned og henter posten osv... min mor nekter å passe han fordi alt han gjør eg å grine (ja grine han klynker ikke med hyl griner som en unge)

 

 

EG VIL DRIKKE!!! :cry:

Lenke til kommentar
Arrg! igår skrev en kompis at på fredag var det fylla oppe hos han men eg har bare 150kr og sitter her med 2 hunder. De kan ikke være alene sammen fordi tispen her ikke tåler jyplingen santoz. Hun kan være hjemme alene i 12timer uten problemer men "lillegutten" her bli jo krakilsk bare eg går ned og henter posten osv... min mor nekter å passe han fordi alt han gjør eg å grine (ja grine han klynker ikke med hyl griner som en unge)

 

 

EG VIL DRIKKE!!! :cry:

liten kule mellom øya på hundene fikser det kjapt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...