Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrige helg så kjørte jeg X'en og ei venninne av henne til en fest. X'en var godt på siget og venninna var det også og styret og ting og X'en ville holde handa mi. Greit det..har ingen problemer med det. Så når vi kommer fram så sier venninna noe ala dette: "nu skal dokker bare kysse kverandre..dokker passe så godt sammen...bare kyss dere...æ e ikkje her"

Jeg måtte begynne å flire og venninna gikk inn til festen mens jeg og X'en pratet ltt. Så sier hun til meg at hun føler seg skyldig og drit, fordi at hun begynte sammen med en annen og ikke forsatte og være sammen med meg og at hun var lei seg for det hun hadde påført meg osv (X'en har vært min eneste kjærlighet og hun knuste hjertet mitt). Sa til henne at det var ikke noe å bry seg om, jeg bærer intet nag mot henne, noe som er sant også.

 

Noen dager etter det så kjører jeg henne hjem, så sier X'en at venninna som jeg nevnte ovenfor syntes at jeg var søt og at jeg ikke hadde hørt det fra hun.

 

Så i dag prater jeg med X'en, bare random chit-chat på IRC.

Spør hvordan hun har det og hun svarer "d går nuh:) d kun ha vært bedre:P"

Og så får man denne bomben tilbake: "men æe sekker på at vi kun ha blitt en bra parr:Ptihi:)"

 

Og venninna som også er pålogget IRC da sier at jeg var så snill å kjøre sist helg og lurte på om jeg skulle kjøre denne helga også med de.

Så sier jeg at jeg hadde vurder ei fylla og men roskilde og stuff så sier jeg at jeg vet ikke helt. Så spør venninna om jeg vil bli med på fest, nevner ikke hvor eller.no..

 

Altså, hallo...har de planlagt dette lenge eller? Og hva er det de vil?

Er det X'en som har interesse eller er det venninna?

Går det ann å være mere evil en dette? Girls=evil you know.

Med en gang X'en skrev det om at vi kunne ha blitt et bra parr sammen så øker pulsen min bare sånn momentant og jeg kjenner bare at hjerte trykker på og vil ut..jævlig..

 

Og sammtidig så har jeg så smått interessen for ei jeg nå har sendt meldinger med og snakket med i noen måneder.

 

BLAH!!!

 

Tror det kan bli ei artig helg dette :wee:

Lenke til kommentar

Stakkars B|real! Håper de ikke er ute etter å bare utnytte deg til kjøring og sånn da..

orka ikke legge meg enda jeg da :p Sitter og venter på at typen min skal komme hit, han skal sove her :) Gleder meg til å vekke han imorra kloka seks selv om han har fri :D hehe, evil me :p

Lenke til kommentar
Stakkars B|real! Håper de ikke er ute etter å bare utnytte deg til kjøring og sånn da..

Greit nok at de trenger skyss. Trenger de skyss så kan de _be_ om det men fan ikke på denne måten. Jaja..

 

Dette har man:

vekter.jpg

Og slik ser man ut:

100_5234.jpg

 

Mao, jeg er en lat jævel :D

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Sesong 5 av sopranos skal vist være den siste. Gleder meg sykt til å se siste ep nå snart. Glemte helt at den kom på søndag :nei:

 

Men B|Real, den bicepsen din ekke så verst, skal prøve å få tatt et bilde av min.

 

HeHe, i dag har jeg handlet rollerblades, skal blir moro å stå i morra.

 

Så hvis dere ser noe som "Mann 18 døde på rollerblades i Oslo" i morra eller over i morgen, så vet dere hvem :p Har ikke stått på blades mer en 2 ganger

og sist gang gikk til helvete, men er lei av å jogge tur, så måtte finne på noe nytt. Noen med noen gode nybegynner tips ? så jeg slepper en sommer i gips, eller nyheten over :cry:

Endret av Hoel
Lenke til kommentar
Sesong 5 av sopranos skal vist være den siste. Gleder meg sykt til å se siste ep nå snart. Glemte helt at den kom på søndag  :nei:.

Hvis dette var slutten på sopranos så...erm...ja...

Hadde sett for meg litt mere opprør men...forsatt genialt :mrgreen:

Men B|Real, den bicepsen din ekke så verst, skal prøve å få tatt et bilde av min.

Tjau..er,...takk :blush:...men med tanke på at jeg HAR vekter burde den kanskje se litt annerledes ut

:wee:

HeHe, i dag har jeg handlet rollerblades, skal blir moro å stå i morra.

 

Så hvis dere ser noe som "Mann 18 døde på rollerblades i Oslo" i morra eller over i morgen, så vet dere hvem  :p  Har ikke stått på blades mer en 2 ganger

og sist gang gikk til helvete, men er lei av å jogge tur, så måtte finne på noe nytt. Noen med noen gode nybegynner tips ? så jeg slepper en sommer i gips, eller nyheten over  :cry:

*Se for meg rullende nedover trapper og slikt i mini-jackass stil*

Lenke til kommentar

Hehe, ja jackass kommer om en stund, må bare få inn balansen.

 

Skal jo seff prøve å henge etter biler,sykler osv. og kjøre ned trapper og i ramps/skateparks. Hehe ser for meg MANGE turer til legevakta i år, bra man alt har frikort :yes:

 

Btw, prøvde å ta bilde med webcam og mobcam, men ble ikke noe bra :( digicammet er tomt for batterier, og de oppladsbare batteriene ligger hos dama, og dama er i svergie på www.swedenrock.com :thumbdown:

Lenke til kommentar
Skal jo seff prøve å henge etter biler,sykler osv. og kjøre ned trapper og i ramps/skateparks. Hehe ser for meg MANGE turer til legevakta i år, bra man alt har frikort :yes:

 

Btw, prøvde å ta bilde med webcam og mobcam, men ble ikke noe bra :( digicammet er tomt for batterier, og de oppladsbare batteriene ligger hos dama, og dama er i svergie på www.swedenrock.com :thumbdown:

Liker ikke dama di :hrm:

Jeg vil også dit!!

Jeg ville gjort en del for å høre Opeth, Monster Magnet, Nightwish, In Flames, Children of Bodom ja.

 

 

Frikort er alltid en fordel ;)

Lenke til kommentar

Hehe, hu slapp å gjøre så mye, var bare å si til meg at "Dit vil jeg" :p

"Ja ok", neste deg på narvesn "Skal plukke opp billeter jeg"

også "Her kjærsten min" ;):love:

 

Men de beste (MDB) kommer jo på quarten ( mener jeg å huske )

Synd man ikke er noe konsert/festival meneske.

Æ lik mæ bæst foran datan ja

Endret av Hoel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...