Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hah, nei, han er en helt annen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hva bør du gjøre når du har muntlig eksamen i naturfag om under 20 timer.. og har greid å rote vekk naturfag boken din ? Gråter. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 @roaldsøy: mulig jeg har regga meg der en gang i tiden, men jeg snurrer for det meste for meg selv. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 been there done that.. Spøk til side. Evt ringe naturfag-læreren din? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den ligger i huset et sted... jeg leter som gal.. problemet er at det har vært fint vær idag og jeg har vært rimelig mange forskjellige steder å øvd.. så den kan være rimelig mange plasser.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nei, da drar jeg hjem og ser sopranos Må bare kjøpe cola etter at celeborn har vært her og stjelt fra meg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den ligger i huset et sted... jeg leter som gal.. problemet er at det har vært fint vær idag og jeg har vært rimelig mange forskjellige steder å øvd.. så den kan være rimelig mange plasser.. Sjekk på dass, på kjøkkenet (du har sikkert vært å mekket mat i løpet av dagen), og under alle aviser/annet dritt som ligger på stuebord hos folk.... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 fant den under stuebordet.. må ha falt ned eller noe.. men alt vel nå... bare å begynne å pugge Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nei, da drar jeg hjem og ser sopranos Må bare kjøpe cola etter at celeborn har vært her og stjelt fra meg Nei, jeg var ikke med på planleggingen av hverken den eller røyken... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den ligger i huset et sted... jeg leter som gal.. problemet er at det har vært fint vær idag og jeg har vært rimelig mange forskjellige steder å øvd.. så den kan være rimelig mange plasser.. Sjekk på dass, på kjøkkenet (du har sikkert vært å mekket mat i løpet av dagen), og under alle aviser/annet dritt som ligger på stuebord hos folk.... hvem leser skolebøker på dass da? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ikke jeg, men i eksamensforberedelsestiden er det vel bedre og dypere literatur en donald ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvem leser skolebøker på dass da? Meg... Studier viser at når en leser ting på dass husker du bedre det du leser... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) hvem studerer om lesing av bøker på dass fører til bedre læring ? Endret 9. juni 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvem studerer om lesing av bøker på dass fører til bedre læring ? Du skulle bare vist hva som blir forsket på du Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvem studerer om lesing av bøker på dass fører til bedre læring ? forskere i usa som kjeder seg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg sier bare, sesongavsluttningen på Sopranis season 5 er VILL! Huff...en av de bedre sopranos episodene jeg har sett Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvem studerer om lesing av bøker på dass fører til bedre læring ? forskere i usa som kjeder seg "forskere" Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Syksyk verden vi lever i http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article236760.ece Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Syksyk verden vi lever i http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article236760.ece Just another day in paradise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg