Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Vel, det er hun som er aggressiv om hun slår deg, ikke du. Fortell henne hva slags selvmotsigende megge hun er, dytt henne ut av rommet, lås døra, sett volumet på maks og sett på KoRn - Floyd, perfekt sinna-sang. :)

...Det gjør jeg, men når jeg kommer hjem neste dag fra skolen, er pc'en borte. :)

Så la henne ta pc'en din, la henne nekte deg å gjøre ditt og datt, se hvor lenge det varer.

 

Og som jeg har sagt før og sier igjen, nikkor. Politiet er en fin båt, barnevernet er en enda finere bil.

Hva hadde barnevernet gjort da? :/

Da hadde jeg sikkert måtte flytte til Pappa i danmark, men det vil jeg ikke. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De flytter deg ikke ut av landet. I første omgang hadde de tatt en god, lang prat med moren din, kan jeg tenke meg.

Skal vurdere det. :)

Han passer alt for mye på meg even...

" Adrian har du spist,Adrian har du pusset tenner?,Husk og bruk såpe når du dusjer da,Kan jeg få se på tennene dine om du har pusset godt nok?"

Det var litt av det...

 

Jeg blir gal. :/

Men men, nå skal jeg se ferdig Fight Club. :)

Lenke til kommentar

Keepin it real! Fo sho!

 

:roll:

 

Anyways idag kommer min søster og skal bo hos oss noen dager. Problemet er at chelsea også kommer og hun liker ikke santoz i det hele tatt. Hun har som sagt bit han til blods og laget arr i ansiktet hans. Vi får se. Kanskje eg skal ringe en kompis og spørre om å låne munnkurv.

Lenke til kommentar
vel, nærmeste person som ikke kom opp i naturfag bor vel 2-3 kilometer vekk, og jeg har verken moped eller bil, og morrami blir vekke noen dager, så hun kan ikke kjøre..

 

men den MÅ være her et sted.. problemet er hvor . :hrm:

Hmm...du sliter? Stjel en fra noen som kom opp? Du kan jo spørre den personen som ikke kom opp om å stikke innom med boken...

Selv skal jeg ned å lese i den boken selv no...boring :(

Lenke til kommentar
Woho! Dette inviterer jo til heavy genre-bashing! Gigi D'agostino er jo ikke mye til trance. Dance, til nød? ;)

Fragle in sight, prepare for total thread domolition.

 

Engaging in 3 - 2 - ... *skrapeskrape masse lyder av folk som skriker og løper*

:laugh:

 

 

Skal ikke begynne å hakke, men Gigi D'Agostino er langt ifra trance, mer som Dance, maybe Harddance.

 

Fortsett som om jeg ikke hadde sagt noe (i frykt fra å sette SO3 i krangel :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...