Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Grr mamma er dum :realmad:

Mener jeg blir agressiv og sånn bare pga musikk smaken min, i stad slo hum meg faktisk den var ny for meg :p

Mye krangling i heimen fortiden.. Skal bli godt å komme seg vekk hele sommeren, og ha mulighet til å dunke for full guff uten sinte foreldre som klikker på meg :dribble:

jaja..life is hard..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener jeg blir agressiv og sånn bare pga musikk smaken min, i stad slo hum meg faktisk den var ny for meg :p

Mye krangling i heimen fortiden.. Skal bli godt å komme seg vekk hele sommeren, og ha mulighet til å dunke for full guff uten sinte foreldre som klikker på meg :dribble:

jaja..life is hard..

Hva hører du på da?

Lenke til kommentar

Det er ingenting. Da jeg var ung, måtte jeg stå opp om morran, få grisebank av pappa, spise en klump kald gift, reise og jobbe 25 timer i døgnet i gruvene og når jeg kom hjem , drepte pappa meg og danset på grava mi.

Men hvis man forteller det til dagens ungdom, tror de deg? Neida... :p

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Den andre tingen er da at jeg kom på skolen i dag, så ville tre av jentene i klassen min snakke med meg. De sa jeg har blitt så tynn og at jeg ser så sliten ut, og at de er skikkelig bekymret for meg... Det vil si at de har diskutert dette bak ryggen min mens jeg har vært syk, og sitter og er egentlig litt oppgitt og lei meg nå.

Mhm, klart det ikke er koselig å bli snakket om bak sin rygg, men tenk over de, de sier det jo abre fordi de bryr seg om deg og er bekymret. :)

Lenke til kommentar

jaja..life is hard..

Hva hører du på da?

For det meste metal osv.. Mamma hater spesielt slipknot og nightwish for tiden, siden dette er det jeg har hørt på mest siste uka.. Men hun liker egentlig ingen av musikken min (veldig mye forskjellig metal) :mad:

Lenke til kommentar

jaja..life is hard..

Hva hører du på da?

For det meste metal osv.. Mamma hater spesielt slipknot og nightwish for tiden, siden dette er det jeg har hørt på mest siste uka.. Men hun liker egentlig ingen av musikken min (veldig mye forskjellig metal) :mad:

nesten samme som foreldra mine, men de bryr seg ikke om hva jeg hører på,

men nightwish end of all hope på høyt volume er bare tøft da

Lenke til kommentar

Er ikke meninga at mora di skal like musikken din, er mening at du skal like den. Fortell henne det, og at det er nærmest frihetsfrarøvelse å nekte deg å høre på den musikken DU vil høre på. Skal vedde på at hun ikke hadde likt å blir diktert til å høre på Mozart, da hun var ung?

(Ja, jeg vet det finnes folk som aldri var unge, og er snusfornuftige, overbeskyttende idioter fra dagen de er født.)

Lenke til kommentar
Er ikke meninga at mora di skal like musikken din, er mening at du skal like den. Fortell henne det, og at det er nærmest frihetsfrarøvelse å nekte deg å høre på den musikken DU vil høre på. Skal vedde på at hun ikke hadde likt å blir diktert til å høre på Mozart, da hun var ung?

(Ja, jeg vet det finnes folk som aldri var unge, og er snusfornuftige, overbeskyttende idioter fra dagen de er født.)

Problemet er ikke at hu ikke liker det...Det gir jeg lang marsj i.. Men når hu faktisk begynner å slenge dritt til meg og si at jeg er blitt agressiv ol pga musikken og i tilegg slår meg pga at jeg faktisk svarer hu tilbake.. Da blir jeg en smule sinna..

Lenke til kommentar
Det er sant. Men, man kan ikke leve hos en venn og på flasker resten av ungdomstiden. Ta et skikkelig oppgjør med moren din.

Jeg og mamma har faktisk veldig lik smak på musikk (tenker da på chilloutdelen :p)

seff kan man bo hos en venn hele ungdoms tiden, bare pass på at det ikke er samme vennen hele tia

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at hu ikke liker det...Det gir jeg lang marsj i.. Men når hu faktisk begynner å slenge dritt til meg og si at jeg er blitt agressiv ol pga musikken og i tilegg slår meg pga at jeg faktisk svarer hu tilbake.. Da blir jeg en smule sinna..

Minner meg på modern. Nettopp krangla med ho. Mer sta dame skal du lete lenge etter. Kommer med de latterligste påstander, og kjefter på meg for ingenting, mens søstra mi kunne ha tent på huset, blitt massemorder, og hun hadde vært like glad i ho.

Nå mener ho at jeg ikke gjør noe, bare snylter og drar meg. Vel, søstra mi får ca. 500-1000kr per uke som hun bruker på klær. Jeg får ingenting i det hele tatt. Har jeg ikke penger, og lønna ikke er på trappene enda, så har jeg heldigvis en fabelaktig far.

Enkelte ganger har jeg bare lyst å flytte ut, gi fan i alt, og bare legge med ned å skrike, for fan ikke gøy å krangle hver jævla dag! :cry:

(Måtte bare få det ut)

Lenke til kommentar

Mamma kan være ufattelig kjip til tider, men hun er også den greieste mammaen i verden. Det samme gjelder pappa (som også hører på en del av den musikken jeg hører på :D)

Det pleier ofte å hjelpe å skru ned litt hvis de ber om det, så blir de kanskje ikke så sur neste gang du har høyt på ;)

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...