b-real Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 *sende terrormeldiger til BBC* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Uff, har fått en mail om Bonsai-kitten igjen.. ARRGGHHH! Die kitten! DIE! For den som ikke vet hva det går i: Bonsai Kitten] HAH! Var det ikke det jeg visste! Faen ta de dumme jentene som har sendt meg det Bonsaikitten-tullet. Én ting er andres dumskap, men når andres dumskap går ut over meg, da blir jeg mektig irritert! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Psilocybe: Hva med å kontakte avis eller noe sånt slik så folk får opp øyene. Summertonen i det minste? Joda, har vært inne på tanken, men jeg er redd det vil virke mot sin hensikt. Skriver jeg noe sånt som "De sluskene bak kinoen er teite, gir ikke oppfølgning eller renseanvisning, og tatoverer barn", vil Bergens fjortiser bare se den siste delen av setningen, og sluskene vil ha mye mer å gjøre. Hva hvis noen andre enn deg tipser avisene/media om saken. Hvis du gjøre det blir det sikkert sett på som om du hakker ned på de, men hvis noen utenforstående gjør det blir det kanskje tatt litt mer seriøst (men også mer useriøst... ) Så kanskje avisen tar kontakt med deg for å høre din mening (du har jo tross alt vært der før, og jeg vil tippe at de husker at du er piercer/tattovør) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm har dere aldri hørt om Voss?? http://www.ekstremsportveko.com/ Har hørt om vossafår? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 I dag føler jeg meg jævlig pga to ting: Vi er ca 10 jenter i klassen. Seks av disse skal på hyttetur i helgen. Siden jeg har vært syk siden fredag, og ikke vært på skolen, ble jeg spurt på toalettet i friminuttet om jeg ville være med og at jeg ikke skulle si noe til de andre (de har ikke plass til alle der). Føler meg skikkelig råtten i hensyn til bestevenninnen min, som sa til meg i dag morges at hun hadde overhørt dem snakke om noen hyttetur - men at de ikke hadde spurt henne. Føler at jeg går bak ryggen hennes ved å si ja når de ikke har spurt henne. Selv om jeg har DØDSLYST til å dra. Den andre tingen er da at jeg kom på skolen i dag, så ville tre av jentene i klassen min snakke med meg. De sa jeg har blitt så tynn og at jeg ser så sliten ut, og at de er skikkelig bekymret for meg... Det vil si at de har diskutert dette bak ryggen min mens jeg har vært syk, og sitter og er egentlig litt oppgitt og lei meg nå. Nå skal jeg snart på jobb - og etter det skal jeg øve på prøve å gå og legge meg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm, det var jo litt dumt..? Huff, men ang Bonsai Kitten, det er vel ikke akkurat noe bløff det? Det er tross alt syke mennesker som stapper stakkars katter inn i glass!! Ja, jeg sier ikke mer... (Har katt selv, skal reise til USA og finne de j****n) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ble slutt med meg og dama for en og en halv uke siden ca, har faktisk gått ned 5 kg, skremmendes. Det at vennene dine sier sånt om at du ser tynn og sliten ut er vel fordi de bryr seg, er redd for deg. Det med hytteturen er litt værre.. og dere jenter er jo rå på å lage intriger osv, hvilket valg man skal ta der er vanskelig.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 BonsaiKitten er tull. En bløff osv... B|Real: Jeg skjønte deg, men det var et dårlig forsøk på å strekke spøken unødvendig langt... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm, virker ekte nok for meg..? http://www.bonsaikitten.com se selv..! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm, virker ekte nok for meg..? http://www.bonsaikitten.com se selv..! Det er kødd. Dette ble funnet på for mange år siden. Er bare photoshoppa ellerno. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Den andre tingen er da at jeg kom på skolen i dag, så ville tre av jentene i klassen min snakke med meg. De sa jeg har blitt så tynn og at jeg ser så sliten ut, og at de er skikkelig bekymret for meg... Det vil si at de har diskutert dette bak ryggen min mens jeg har vært syk, og sitter og er egentlig litt oppgitt og lei meg nå. Og hvorfor skulle dette være en negativ ting? Viser bare at du har venner som bryr seg om deg. Ikke alle som gjør det. Vær glad til du Thea. B|Real: Jeg skjønte deg, men det var et dårlig forsøk på å strekke spøken unødvendig langt... Have some selfirony da... Har vært nede å bestilt togbillett til roskilde jeg Skal dra fra narvik den 27 og til tog til køben. Blir vilt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Heldiggrisen! Lurer på om det er noen andre her som skal seile Færderseilasen til fredag jeg Jeg går for seier der, seff. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) *NAM* hjemmelagd kyllingsuppe på 15min Endret 9. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jobber psilo nede der med nøstet? Lurer på om eg såg han idag... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jepp... Han jobber i området der (så vidt jeg vet) EDIT: Au! ligger vel rett ved Sentralbadet Endret 9. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Ja ja, har også sett de bildene for mange år siden. Men du skal være god hvis du greier det der Photoshop el, men joa.. Det er nok fake ja.. Endret 9. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ey, B|Real, må møte deg på Roskilde! Så tar vi en pils eller fem Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) *slettet, jeg gjorde for dårlig reaserch* Endret 9. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ey, B|Real, må møte deg på Roskilde! Så tar vi en pils eller fem dude, skal du? Tøfft. Tror vi kan si ei kasse heller Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Yeah, dude skal. Det kommer til å bli helt sinnsykt lunt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg