Staalkontroll Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vi vet jo alle at Kristiansand er sommerby nr 1 Negative! Bare sjalu du Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vi vet jo alle at Kristiansand er sommerby nr 1 Negative! Bare sjalu du HOST KREMT B|Real: Spille biljard med Espen? Jeg kan ikke huske at vi spilte biljard i dag... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) HOST HARK Endret 8. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vi vet jo alle at Kristiansand er sommerby nr 1 Negative! Bare sjalu du HOST KREMT B|Real: Spille biljard med Espen? Jeg kan ikke huske at vi spilte biljard i dag... Alt dreier seg ikke om deg;) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bergen er syden om sommeren. Hele byen forandrer seg og det er bare digg å bo i bergen da. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bergen er syden om sommeren. Hele byen forandrer seg og det er bare digg å bo i bergen da. Syden er syden om sommeren. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Så lenge det faktisk er skikkelig sommer er jo stort sett de fleste stedene i Norge ganske digg da. Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hmm har dere aldri hørt om Voss?? http://www.ekstremsportveko.com/ Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Woho! I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum! Nå har jeg vært med en kompis på shootfighting - en form for bryting. SINNSYKT digg! Skal igjen til fredag, gleder meg skikkelig. Er nokså mørbanka, for jeg fikk jo en del juling, men det var knall for det om Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jessda, nå skal 4mbit for sommerferien bestilles (ngt seff..) Gleder meg allerede... *lurer på hvor mange GB som kommer til å komme inn i min computer...* EDIT: *Bestilt* Endret 8. juni 2004 av pain Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå har jeg vært med en kompis på shootfighting - en form for bryting. SINNSYKT digg! Skal igjen til fredag, gleder meg skikkelig. Er nokså mørbanka, for jeg fikk jo en del juling, men det var knall for det om Søstra mi gikk på det,, skrøt veldig av det Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Uff, har fått en mail om Bonsai-kitten igjen.. Mange år siden jeg fikk den første gangen. Trodde ikke på den da. Det viste seg at alt var bare tull, men den fortsetter å svirre på nettet.. ARRGGHHH! Die kitten! DIE! For den som ikke vet hva det går i: Bonsai Kitten] B|Real: Handler ikke alt om meg? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fy flate as. Hører på Asura - Lost Eden albumet igjen. For nte gang. Blir rett og slett aldri lei dette albumet, troligvis noe av det beste jeg noengang har hørt innenfor Chill sjangeren. Anbefales!! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 En kompis av meg ble påkjørt i dag (moped saken) http://www.adressa.no/nordtrondelag/articl...rticleID=492850 Han ble bare lettere skadd, men mopeden brant opp! Trist og skremmende. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Scary. Uansett, hørte dere om hu 17åringen som var blitt kasta av toget? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 17åring som ble kastet av tog? Har ikke hørt noe om det nei (har ikke fulgt med på nyhetene i dag heller så).. Men anyways, drar til Sverige / Idrefjäll på skoletur i morgen tidlig (bussen går 7:00 :/).. Vi skal bo her: http://www.idrefjall.se/sommar_2004/dahlie_hytt_2.shtml Jeg håper det blir en knall tur!.. (bare 8-9 timer med buss hver vei da..) Håper på å bli sammen med en jente( ) som går i klassen min, så dette håper jeg blir topp! Mange bilder fra turen er jo en selvfølge da, hvis dere vil se så klart.. Men men, da legger jeg meg! Kommer hjem på torsdagskvelden, så dere får sikkert se noen bilder allerede da! Gled dere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 B|Real: Handler ikke alt om meg? Hvis du ikke skjønte den så kan det være det samme... God tur BeF's, og gjør noe jeg ikke ville ha gjort Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Noen som er oppe enda? Kjeder meg dødens... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg er oppe, men det er vel en selvfølge... /me hører på raffi - bananphone Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Im going to bed. Skal på telttur med klassen i morra. FORDØMTE MYGG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg