dimiles Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg sto opp klokka halv 12.. jeg sov hos en venn og vi sovna inn i 4 tida tipper jeg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jaja life goes on as usual. En vakker dag blir min dag. /me hater og måtte fikse pc'r til folk. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sovna vel ikke før nærmere fem-tida jeg. Lå og så på Shrek. Shrek er en film man ser på når man ikke har flere Friends-episoder å ta av. Eller pleier jeg alltid å sovne til Friends. Apropos PC: I dag bestilte jeg PC for en kammis og familien hans. Det ble en ganske najs PC, og jeg er litt misunnelig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hehe. Nå hører jeg John Frusciante (kult etternavn) - Murderers og fikser i ps. Jeg starter klokken 08:15 i morra. Det blir ikke noe kult, men så lenger jeg klarer å stå opp blir det nok bra. Skal forresten gå til skolen i morra :-/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor gå? Jeg må kjøre T-bane, som vanlig. Tror jeg skrur av lyset snart også. Og PC-en. Er sulten. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Fordi jeg og en kamerat kanskje skal gå til vinteren, og da skal vi teste det i morra. Jeg pleier å kjøre, men nå er det for glatt. Tror jeg. Så da skrur jeg også av lyset snart, også pcen. Er egentlig ikke sulten. Natta. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja, jeg begynner å bli sliten av å ligge sidelengs, holdt oppe av venstrearmen. Må egentlig skru av TV-en også, men det gidder jeg ikke. Natta. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 *Promp* Opps. Ingen filmer å se på. Finne på noe å gjøre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 *Promp* Opps. Ingen filmer å se på. Finne på noe å gjøre. Du kan begynne å se på Friends? Jeg vedder på at jeg kan svare på nesten alt som har med episodene å gjøre (altså ikke om alder på skuespillerene og sånn, men ca alt annet). *hilse på Bjørn Christopher før han legger seg* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hm.. sov 2 timer i natt *drikke herlig kaffe* Yeah! Lønning i dag, og 2 prøver @ sch00l .. skriftlig prøve i GYM!! og økonomi. Hm .. hva skal jeg kjøpe? iPod eller masse hd plass + pda ? Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 excellent 20 min til og så har jeg en uke fri Nå skal jeg bare vente til klokka er 9 så jeg kan kjøpe noen pils på butikken. dette må feires. Ble i godt humør etter at vi klarte å spille en RvS match uavgjort i går. Vi fikk ikke trent eller noe før vi kjørte i gang. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Party party. Rvs match? Edit: Eg kaster inn håndkleet. God natt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 wohooo... jeg er trøtt som bare satan, sov vel 4 timer elns... Anyways, jeg har hatt 3 herpa sett med porta pro, ergo, porta pro suger max. Nå skal jeg på skolen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 En ny dag i barnehagen og jeg er fucked. Halsen min klarer så vidt å ta til seg oksygen. Fuck...har ikke lyst til å gå! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hmmm eg klarer vist aldri å legge meg. Spilt bf1942 nå siden eg sa at eg skulle legge meg. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Harru ikke lagt deg snowdog? Har du ikke sovet i natt? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nå har eg endelig fått meg joystick til bf1942! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Morn. Nå har jeg vært på Mækkern og spist tre toast. Timen begynner snart. Vi skulle kanskje denge noen. :O Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg blir kvalm etter mer enn en toast jeg Daniel, derfor kjøper jeg en toast og 2 cheeseburgers. Nå har jeg 3 fritimer, kanskje jeg skal skyte noen terrorister ;p Denge noen? Hvorfor det då ? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg