FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Startet på nytt med Vice City. Steike, det spillet er bra. Begynte å spille det med en gang det kom på PC, har ikke stoppet enda, helt klart mitt favoritt spill Bra spill det, men MEGET lei det Pøh GTA:VC er utrollig genialt. Rett og slett. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Endelig er "Once" i butikkene Og så utrolig bra det er Måtte nesten bare ha med den nye slipknot skiva "vol 3: The Subliminal Verses" som etter min mening er utrolig bra (sikkert maange som er uenige i den ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tja er uenig i begge to, men det er jo bare meninger. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe viste du kom til å si det Men bra smaken er som baken... Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 GTA:VC er utrollig genialt. Rett og slett. Jess, men med Ultimate modden blir det nesten morsommere Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hehe viste du kom til å si det Men bra smaken er som baken... Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd Jepps, og det er jo det som betyr noe. Endret 7. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 GTA:VC er utrollig genialt. Rett og slett. Jess, men med Ultimate modden blir det nesten morsommere Ultimate Mod? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 *røske seg i håret av fortvilelse fordi det ikke er en sjel på SO3 etter klokken 01:00* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ta det med ro, det er enda håp Puh, Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Får vel teste ut BF-V jeg da. Er det bra? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Si det du, har 3 stk iso og null lyst til å spille noenting. Laptop here i come! Sikler på laptopper som bare det, skal bli digg å få fjerne den store, dog relativt pene kasse ut av huset, og til en ikke bryr seg om ting tar plass Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) edit: min første dobbeltpost Endret 7. juni 2004 av LoS Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 edit: min første dobbeltpost Congrats! (..) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det var siste fra meg, natta folks. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har vært lite aktivitet her inatt ja. Bare en side å lese. Anyways som sagt så hjalp eg en kompis igår med å male garasjen hans og idag hjalp han meg å rive ned de veggene som eg nevnte og pinnadø så ble vi nesten ferdig idag. Satte på musikk og koste oss med å rive. Er helt knust i kroppen da. Haha har liksom 2uker på meg og eg er nesten ferdig. Blir easy money. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg synes maling er gøy jeg. Bare man komemr seg i gang går det fort. Og er man 2 går det dødsfort. Klarer det på noen dager tror jeg nok. Anyways så har jeg i dag vært på 2 jobber. Først jobbet nattevakt, for så å hoppe rett inn i økonomi og data på min andre arbeidsplass. Det er egentlig piece of cake, men godt betalt. Så fikk meg gode 7,5 timer søvn, så da var jeg godt i gang med min dag. Stod opp klokka 20:00 og spilte litt poker før jeg dro på jobb igjen 2300. så her er jeg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 er du sånn arbeids narkoman? En kompis driver som det der og han klarer det fint uten å bli lei. Skjønner ikke kordan man kan klare det. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Går helt fint det skjønner du. Alså har ikke noe annet å gjøre. Drikker når jeg har fri , og den sidejobben er bare når jeg selv føler for det. Det er et familiefirma med 8 ansatte som jeg selv er aksjeeier i. Så jeg tar meg selv 180kr timen for arbeidet mitt. Synes det er helt greit jeg uten utdannelse. Ellers så er jeg ok sosial da. Spiller en del på kveldene og går ca 2 ganger i uken på cafe eller drar på besøk. Men av og til kan det bli litt stressende, derfor stresser jeg ned med å jobbe natt. Men selv det er stressende i blant....spesielt i helgene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Regner med du tjener fett. Bruker du mye penger eller sparer du alt? Har en kompis som tjener mye (ca 35k og opptil 50k avogtil i mnd etter skatt) og han brenner penger på bare piss. Taxi her og der og hotell og greier. Gidd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg