Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde fri fra skolen i dag, så jeg lovet mamma å tømme klesskapet mitt, vaske det, sortere det jeg ikke skulle ha lenger vekk, og legge det som var igjen fint på plass. Dette gjorde jeg. Og mamma ble veldig fornøyd (endelig er den damen ferdig å stresse så masse). Når hun så bunken med klær som ble fjernet lo hun av meg, så sa hun at nå kom jeg til å mase etter nye klær _igjen_. Og det kan stemme veldig bra (samt at jeg må ha nye sko). Etter det satt jeg og gjorde veldig lite en god stund, så reiste jeg til byn med to veninner og framkalte en film/engangskamera som jeg hadde tatt bilder med i helgen. Men dumme mannen bak kassen mått jo gi meg et nytt, sånn at jeg måtte gå å bære på det. Så gikk vi rundt å så på sko til hun ene, og var rundt i en god del klesbutikker. Så er jeg her igjen da...

Kom på nå at alt jeg har fått i meg av næring i dag er 1/2 liter melk, en liten yoghurt, en halv pose chips, og en McMilkshake... må få i meg noe skikkelig mat snart

Lenke til kommentar

Tror eg skal prøve avant browser selv. Opera har en del feil har eg merket etter noen dagers bruk. Eneste grunnen til at eg ikke bruker IE at eg har fått noe møkk på pc'n som hijacker IE og forandre på home og andre ting.

Gidder ikke formatere med det første. Tar det når det blir verre. :p

Anyways nå venter eg på en kompis som henter meg siden eg skal jobbe på det huset som eg skal rive noen vegger og sånt på. Er enebolig så da går det fint ann å bråke nå.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som feiler SonicStage og MiniDiscen min? Jeg prøver å få over en sang, som funker helt fint på maskinen, men når den kommer over er det bare stille, og når jeg prøver å spille sangen av i SonicStage spiller den også bare ingenting, men da kan jeg spole litt inn i sangen, så begynner den å spille derfra... Dette var dårlig forklart, men får håpe folk forstår...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...