b-real Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan folk plz lese editen min i innlegget etter? (Ja, jeg mener dere b-real og Dr3as) Gi meg url, er for lat til å hente Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Å diskutere fakta, å motsi en fakta, er feil, uansett hvordan man fremstiller det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Å diskutere fakta, å motsi en fakta, er feil, uansett hvordan man fremstiller det. Skal spørre etterpå jeg..! Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Noen som har vært oppe i 2MX-eksamen? Den med imaginære tall (komplekse tall)? Jeg var. Oppgaven med komplekse tall var den enkleste på hele oppgavesettet. *lettet* EDIT: Litt mange p-er der visst. Endret 7. juni 2004 av schabuda Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 da hun syntes han/du så veldig skummel ut Skummel? Jeg som er så koselig.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg var. Oppgaven med komplekse tall var den enkleste på hele oppgavesettet. *lettet* Hehe...ikke sant. Vi hadde lange diskusjoner og samtaler om alle aspekter ved imaginære tall, og så får vi de dusteoppgavene på eksamen. Forresten, se her. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 da hun syntes han/du så veldig skummel ut Skummel? Jeg som er så koselig.. Det var det jeg sa, du er god på innsiden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 På utsiden også, såh. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 På utsiden også, såh. Er egentlig enig i at du ser litt skummel ut Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg mener, det hadde ikke vært gøy å treffe ham i en mørk bakgate Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ok, i changed my mind Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 http://home.no/snusk3k/koselig.jpg ^- SE, så koselig. Aaah, så gossin Kule køttiser da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ærlig talt, du ser litt koslig ut. Noe jeg alltid har lurt på: Hvordan er det å spise med alt det kludreriet i og rundt munn? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja, Jørgen er sikkert en grei kar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har tatt ut ringene på hver side nå, så det er bare de to midt på igjen. Men når jeg hadde ringene, var det ikke noe problem å spise. Det er ikke akkurat sånn at de dingler rundt og er i veien. Man bruker heller ikke leppene så mye når man spiser. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Driver du å "normaliserer" trynet ditt eller? Så kjedelig a Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) gahh akkurat vært på trenig, var litt morsom for plutselig kom ronny deila bort og spurte om jeg var interrisert i å trene med Team Porsgrunn også er det kino i kveld på troja da. (3. gang jeg ser den, og likte den ikke så bra, men hvem kan vel si nei til jenter ) Endret 7. juni 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg