Homme Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 gahh altfor lenge til sommerferien.. nesten bedre å glede seg til påskeferien.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan være så ond å si at jeg allerede har hatt sommerferie siden onsdag. Da hadde vi munt. examen i KRL. Slutta derfor drittidl. og tors. og fre. hadde andre klasser examen, dermed, FRI. Denne uken skal vi bare chillen, idag var klassen min på tusenfryd, imorgen skal vi bade osv... Neste uke skal vi avspasere... Drittunge. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hvor i nederland skal du da? amsterdam? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg gleder meg til 17., da skal jeg til Nederland "Nederland weetu, buste det fu" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 buste det fu Det er faktisk fransk (hvis du skriver det riktig) Betyr noe sånnt som Kalvebryst eller noe sånnt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ferri med eksamen!!! Gikk dritbra åsså! Var oppe i IT, og mekka masse i Access som jeg ikke har klart før! Oh yeah, groovy! Sommerferie, here I come!! :mrgreen: :mrgreen: edit: np: Westlife - When u're lookin like that Endret 7. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 haha, åsså kalvebryst da kan ærlig si jeg lo godt nå Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe, Nederland er et tøft land, vært der to ganger tidligere Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 *synge* Æmm ai suppaused to liiiiv ju nooooow! when juuuu're lookin laik dæt! takker kolleckio Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe, Nederland er et tøft land, vært der to ganger tidligere Ja, det er jo... så mye som er lov der "kos" deg, og kom safe tilbake da Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 det jeg egentlig forbinder med nederland (bare vært i amasterdam og roterdam men allikevel) er dop og prostitusjon meg og en kompis var ute å gikk litt i amsterdam da det plutselig kom opp en mann som spurte om vi ville kjøpe hasj, litt etterpå så var det en som spurte om vi hadde noe å selge og prostituerte sto på nesten vært hjørne. Eller er det bare jeg som har vært veldig uheldig med hvor i nederland jeg har vært? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 haha, åsså kalvebryst da kan ærlig si jeg lo godt nå BEVISET Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 God bedring Thea. Er det noen som vet om en god side for avatarer? Ikke si "plz google", har gjort det nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Prøv å si Holland, folkens. PRØV! Jeg blir helt gal av hvor mange som sier Holland, DET ER IKKE ET LAND SOM HETER HOLLAND. Men, her inne er det bare flinke folk, så jeg regner med at folk visste dette fra før av, så det er ingen bekymring. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) kolleckio: Kanskje dere rota dere bort i Red Light district? Endret 7. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Prøv å si Holland, folkens. PRØV! Jeg blir helt gal av hvor mange som sier Holland, DET ER IKKE ET LAND SOM HETER HOLLAND. Men, her inne er det bare flinke folk, så jeg regner med at folk visste dette fra før av, så det er ingen bekymring. Åh. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hmm er ikke holland bare et annet navn for nederland? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg gleder meg til 17., da skal jeg til Nederland "Kristoffer"... Endret 7. juni 2004 av pain Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Holland er en del av Nederland, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg