FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 finnes mange bra sider.. hadde en txt fil her men den er sletta.. jaja.. 1kfryd kan være morro det.. men regner her i ski, som er like ved.. så regner nok der også.. bor du langt unna? Lørenskog. De har tatt bussen da, begynte å vurdere å ta bussen dit selv, men tror ikke jeg gidder det. Så det regner der nå altså? "Godt" å høre Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 I dag har jeg fri Og jeg klarte å stå opp klokken 09.30... hehe Det blir vel en tur til byn på meg i dag, skal møte to venninner av meg i byn seinere i dag. Og så vet gudene hva som skjer etter det. Hun ene skal hvertfall kjøpe seg sko. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 finnes mange bra sider.. hadde en txt fil her men den er sletta.. jaja.. 1kfryd kan være morro det.. men regner her i ski, som er like ved.. så regner nok der også.. bor du langt unna? Lørenskog. De har tatt bussen da, begynte å vurdere å ta bussen dit selv, men tror ikke jeg gidder det. Så det regner der nå altså? "Godt" å høre letter opp nå da men og thundercoaster er morsomst når dem har nyåpna den etter regn/ rett før det regner.. da går det fortere og bremsese funker ikke så bra Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm, mulig jeg stikker til byen jeg også. Men får ikke lønning før etter jeg har dratt til Kroatia nå til sommeren, så må spare litt av den lille usle lønnen min som er igjen Ja ja... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 letter opp nå da men og thundercoaster er morsomst når dem har nyåpna den etter regn/ rett før det regner.. da går det fortere og bremsese funker ikke så bra Vet, den drar friskt da ja Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kom på en ting nå, hun ene av de jeg skal til byn med tok piercing hos Psilocybe. Vi kan jo ta en tur innom der hvis han/du er på jobb, men da kommer hun vel til å kverke meg, da hun syntes han/du så veldig skummel ut Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kom på en ting nå, hun ene av de jeg skal til byn med tok piercing hos Psilocybe. Vi kan jo ta en tur innom der hvis han/du er på jobb, men da kommer hun vel til å kverke meg, da hun syntes han/du så veldig skummel ut Skjønner jeg godt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hvor er det han jobber? hvilken by? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Han jobber på Au!/Absolutt tattoo i Bergen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Psilocybe er god på innsiden Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nå, hvordan står det til med været på Tusenfryd nå Dr3as? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 nå er det sol her var akkurat ute å tok en røyk.. dritt digg men eksamen her jeg jobber i dag så mye å gjøre :| Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 digg me fri i dag akkurat vært nede og kjøpt meg en skikkelig frokost. 2store rundstykker med nugatti og cola :D Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Satan, hvorfor dro jeg ikke til tusenfryd Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Denne uken blir helvetes uke. Sikkert hjemme fra skolen i morgen, må ha melding på at jeg ikke kan ta prøven på onsdag, får ta den på fredag - og HVIS alt går i orden så får jeg sett Harry Potter premieren selv om billetten ble stjålet (vi har med bankutskriften ). I tillegg mister jeg dritmye penger på å være syk i hensyn til jobben - har ikke så mye penger til ferien likevel Det er bare mandag, og jeg har mest lyst til å legge meg ned og dø. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Neida det har du ikke :)Husk, 2 uker, så er skolen ferdig, og det er sommerferie! Er ikke det den diggeste tanken på lenge! Fy som jeg har gledet meg til denne ferien.... som om jeg blir født på ny =) *glede seg* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Neida det har du ikke :)Husk, 2 uker, så er skolen ferdig, og det er sommerferie! Er ikke det den diggeste tanken på lenge! Fy som jeg har gledet meg til denne ferien.... som om jeg blir født på ny =) *glede seg* Hjelper ikke så særlig når det er tusen murer før du får tatt den sommerferien. Man blir suicidal bare av tanken Btw: Møkkamenn. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan være så ond å si at jeg allerede har hatt sommerferie siden onsdag. Da hadde vi munt. examen i KRL. Slutta derfor drittidl. og tors. og fre. hadde andre klasser examen, dermed, FRI. Denne uken skal vi bare chillen, idag var klassen min på tusenfryd, imorgen skal vi bade osv... Neste uke skal vi avspasere... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg gleder meg til 17., da skal jeg til Nederland Endret 7. juni 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg